niedziela

Nazwanie Bestii - Mike Carey

Za poleceniem wydawnictwa MAG umieszczam reklamę najnowszej powieści Mike'a Careya :)

Kolejne zlecenie egzorcysty




Nazwanie Bestii to doskonałe połączenie czarnego kryminału, horroru i dark fantasy. Ukaże się nakładem Wydawnictwa Mag 19 sierpnia.

Mówią, że droga do piekła jest wybrukowana dobrymi chęciami, ale jeśli spytacie Feliksa Castora, powie wam, że wśród owego bruku znajdzie się też sporo arogancji, bezmyślnej brawury i głupoty. Nie można bez końca grać na dwie strony i liczyć na to, że się nam upiecze. Nadszedł nieunikniony kryzys, i teraz Castor ma krew na rękach. No, nie własnych rękach - jak zwykle to inni spłacają rachunki: przyjaciele, znajomi, przypadkowi przechodnie…

Castor zatem topi smutki w morzu taniej whisky, a tymczasem niewinna kobieta traci życie, jej córka zapada w śpiączkę, nielicznym przyjaciołom, którzy mu jeszcze zostali, zagraża śmiertelne niebezpieczeństwo, a po ulicach krąży demon. I to nie byle jaki demon - ten bowiem dosiada duszy jego najlepszego kumpla.

I nie można go przepędzić, nie zabijając gospodarza.

Powieści o Castorze dzieją się w świecie, w którym duchy i nadnaturalne istoty z ledwie zauważalnych postaci pochodzących z mitów i baśni stały się częścią akceptowanej rzeczywistości. Stały lecz nieunikniony wzrost zainteresowania człowieka światem pozagrobowym i zjawiskami nadprzyrodzonymi wydobył ich z cienia i sprawił że ich obecność w naszym świecie jest oczywista. Duchy stały się powszechne, lecz nie wszyscy je widzą. Demony można wywołać  nieuważnym słowem.  A wampiry….no cóż, nikt nie wie o nich ale gdzieś tam istnieją.

O Autorze:
Mike Carey, to niezwykle utalentowany brytyjski scenarzysta komiksowy. Autor m.in. serii, Lucyfer i Hellblaizer. Na podstawie tej ostatniej studio Warner Bros. zrealizowało w 2005 roku głośny film Constantine z Keanu Reeves. Seria o Feliksie Castorze to debiut literacki Carey’a, który szybko zdobył uznanie w Wielkiej Brytanii i USA..

Poprzednie tomy:
MÓJ WŁASNY DIABEŁ
BŁEDNY KRĄG
PRZEBIERAŃCY
KREW NIE WODA

Tytuł: Nazwanie Bestii
Autor: Mike Carey
Seria: Felix Castor
ISBN:978-83-7480-207-9
Tłumaczenie: Paulina Braiter
Redakcja: Joanna Figlewska
Oprawa: miękka
Format: 125x195
Liczba stron: 480
Cena detaliczna: 37,00

11 komentarzy:

  1. Ech, no seria kusi, ale kupować wszystkie od pierwszego tomu do piątego... ja dziękuję :(Szkoda, że się wcześniej nie zorientowałam w tej serii bo zapowiada się naprawdę ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez żałuje, że nie poznałam od początku całej serii, gdyż teraz to za duży wydatek od razu 5 książek kupować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie ;) Z chęcią przeczytam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też dostałam :D.
    I także żałuję, że nie dowiedziałam się o tej serii wcześniej, bo bym ją z chęcią przeczytała, ale kupować 5 części? Ja już nawet na to czasu nie mam :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie nie moje klimaty

    OdpowiedzUsuń
  6. Reklama dźwignią handlu, ale w tym wypadku podziałała. Widziałam już nie raz okładki tego cyklu, ale nie przemawiały do mnie. Teraz myślę, czy nie przeczytac pierwszej częsci. Czytał Ktoś? Podobała się?

    OdpowiedzUsuń
  7. Uh, na kupowanie pięciu części zdecydowanie nie mogę sobie pozwolić ;) rozejrzę się za nią w bibliotece, a nuż coś pojawi się w dziale nowości...

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś słyszałam już o tej serii, wyczytałam na jakimś forum, ze jest świetna i bardzo chciałam ją przeczytać. Teraz w sumie nie wiem, bo nie ma czasu, żeby nadrabiać wszystkie tomy... Może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam tej serii, ale trzeba będzie nadrobić braki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już mam ją na liście:) Wszyscy ją zachwalają, więc warto spróbować.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam różne opinie na temat tej książki, pochlebne i mniej pochlebne, ale chyba wypadało by najpierw sięgnąć po poprzednie tomy :P
    Nominowałam Twojego bloga do obe lovely blog award - http://czytajzfantazja.blogspot.com/2011/08/one-lovely-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń