wtorek

Stosik#2 i WYNIKI KONKURSÓW!

Hejka!

Zaczniemy od tego, na co czekacie najbardziej! Najmocniej was przepraszam, za to niewybaczalnie ociąganie się z opublikowaniem wyników! Jestem strasznie zapominalska, przyznaję się, dlatego nie pozostaje mi nic innego, jak mieć nadzieję na wasze wybaczenie :)
W sumie nie wiem, dlaczego postanowiłam to zrobić w formie filmiku, do tej pory chyba wam się nawet nie pokazywałam, ale jakoś tak, stwierdziłam, że czemu by tego tak nie zrobić ;)
Zwycięzców ogłaszam w poniższym filmiku, jednak gdyby ktoś nie mógł go otworzyć, proszę napisać w komentarzu, to nicki tych dwóch osób jeszcze dodatkowo dopiszę!
Gratulacje!



Mój "żyrandol" i kwiatki niczym u dziesięcioletniej dziewczynki, byłabym wdzięczna, gdyby pozostały bez komentarza x_x

A druga sprawa - spory stosik mi się ostatnio uzbierał - trzeba się pochwalić! 





1. "Szklany tron" Sarah J. Maas - nie mogę się doczekać, aż ją przeczytam, spotkałam się z mnóstwem pozytywnych recenzji dotyczącej tej książki! Kupiona na przecenie na fabryka.pl
2. "Z miłości do prawdy" Karina Pjankowa - jw. kupiona na przecenie, a że chciałam ja od dawna przeczytać, to kupiłam niemal bez zastanowienia!
3. "Król kruków" Maggie Stiefvater - jw. przecena na fabryka.pl, czytałam dużo pozytywnych opinii, pewnie niedługo ją dorwę.
4. "Dziewczyna, którą kochały pioruny" Jennifer Bosworth - kupiona jw. w sumie nie wiem czemu, bo niespecjalnie mnie do niej ciągnie, ale jakoś tak, kupiona pod wpływem chwili.
5. "Druga szansa" Katarzyna Berenika Miszczuk - tej książki za to jestem BARDZO ciekawa, zapowiada się super! jw. kupiona na przecenie.
6. "Człowiek ze złotym amuletem" Simon R. Green - kolejny zakup na fabryka.pl! Jakoś tak wzięło mnie na książki tego pana.
7. "Coś z Nightside" Simon R. Green - ostatni już zakup z powyższej przeceny (ale za te 7 ksiązek zapłaciłam tylko sześćdziesiąt parę złotych!) recenzja TU
8,9. "Istoty światła i ciemności" i "Łabędzi śpiew" Simon R. Green - dziecko wymiany na finta.pl
10. "Piękny kraj" Alan Averill - kiedyś ciągnęło mnie do tej książki, teraz już mniej ale była w okazyjnej cenie na fincie, więc wzięłam.
11. "Magia złota" Tamora Pierce - drugi tom "Kronik Tortallu", pierwszy mi się podobał, więc mam nadzieję, że ten też przypadnie mi do gustu! Od Wydawnictwa Jaguar :)
12. "Poza czasem" Alexandra Monir - także od Wydawnictwa Jaguar, recenzja TU
13. "Rywalki" Kiera Cass - rewelacyjna książka, recenzja TU, również nabyłam ją dzięki uprzejmości Jaguara :))
14. "Wołanie kukułki" Robert Galbraith - czyli tak naprawdę książka J.K. Rowling. Ponoć interesujący kryminał, jestem ciekawa tej książki. Od Wydawnictwa Dolnośląskiego.
15. "Magia krwi" Tessa Gratton - również od Wydawnictwa Dolnośląskiego.
16. "Król uciekinier" Jennifer A. Nielsen - od wydawnictwa Literacki Egmont, polecam, recenzja TU
17. "Legenda. Patriota" Marie Lu - zakup własny, OGROOOOOOMNIE polecam! Ostatnia część trylogii. recenzja TU
18. "Odmieniec" Philippa Gregory - od dawna byłam ciekawa tej książki i dzięki Literackiemu Egmontowi niedługo się z nią zapoznam :))
19. "Upadłe anioły. Misja" J. R. Ward - od wydawnictwa Videograf II, nowa seria autorki po Bractwie Czarnego Sztyletu :)

Zdecydowanie luty pod względem zdobytych książek należał do udanych miesięcy! Teraz tylko to wszystko przeczytać! Ale kto da radę, jak nie ja :D?
Trzymajcie się ciepło, a kto ma jeszcze tydzień ferii, jak ja - niech wykorzysta je jak się da!

I na sam koniec mam jedno pytanko ogólnie, do was wszystkich i byłabym wdzięczna za szczere sugestie.
Co sądzicie o szacie graficznej tego bloga?

18 komentarzy:

  1. "Ten film jest prywatny" :/

    A stos przecudny, wprost monumentalny! :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, zaraz się postaram to jakoś naprawić... Nie mam pojęcia jak to zrobić, żeby nie wyświetlał się na yt wszystkim, a jednocześnie był dostępny tutaj :(
      Ale zaraz coś wykombinuję.
      I dziękuję :D

      Usuń
    2. Już chyba się da? :)

      Usuń
    3. Tak teraz jest wszystko w najlepszym porządku ;-)

      Usuń
  2. Pozazdrościć "Drugiej szansy" i "Króla kruków" :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny stos, a jaki wielki <3 Greena muszę sobie zorganizować, Króla kruków może kiedyś, książki pani Miszczuk i Szklany tron mam w planach ;) No i powieść pani Ward też mi się marzy. Udanego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  4. O widzisz, a ja tez kupilam pare ksiazek na przecenie na fabry.pl i czekam już około miesiąca aż wyśl ą :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Może się upomnij, czy coś? Ja je dostałam zaskakująco szybko, jednak kilka było w nie najlepszym stanie... Trochę mnie to zdenerwowało, ale postanowiłam dać sobie spokój i do nikogo z tym nie pisać. Dla mnie książki nie puszą być pedantycznie idealne.

      Usuń
    2. Przed chwilą napisali, że nie mają juz towaru i anulowali mi zakup, ech no trudno płakać nie będę :) nic już więcej u nich nie kupię. Dzięki za odpowiedz :)

      Pozdrawiam ^^

      Usuń
    3. Mi tak zrobili przed świętami... Czekałam miesiąc choć upominałam się zaciekle o swoje. A w paczce nie było w dodatku jednej książki, którą jak się okazało też mi anulowali. Co ciekawe musiałam upominać się o zwrot pieniędzy bo oczywiście "zapomnieli"... Ale skusiłam się ponownie, bo trzeba przyznać, że przeceny zdarzają się u nich cudne i tym razem wszystko poszło sprawnie szybko i bez problemów. Więc taki trochę sklep- loteria :/

      Usuń
  5. To ja, to ja? Nie wierzę! Naprawdę?! Nawet nie wiesz, jak bardzo poprawiłaś mi humor. Dziękuję. :D

    A stosik ogrooooooooooomny i świetny! Polecam Tobie "Szklany tron" i "Króla Kruków", za to zazdroszczę "Piękngo kraju" i powieści K.N. Miszczuk. :)
    Udanych lektur! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że humor poprawiony ;)

      Właśnie siedzę teraz i czytam "Szklany tron" - ogromnie mi się podoba! Od razu zamów]wiłam przedpremierowo następną część, choć jest ona u nas dopiero w kwietniu, haha :D

      Usuń
  6. Gratuluję zwycięzcom
    Zazdroszczę pozycji number:
    1, 3, 12, 13 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stosik całkiem pokaźny i bardzo kuszący :) O dziwo, najbardziej zainteresowała mnie właśnie "Dziewczyna, którą kochały pioruny" - pewnie ze względu na ciekawy tytuł i dlatego, że pierwszy raz słyszę o tej książce :)

    Gratulacje dla szczęśliwców!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, dziękuję! :) Cieszę się, że udało mi się wybić ponad tłum. I piękny stos!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę się powstrzymać, więc skomentuję – dla mnie te kwiatki są świetne, takie optymistyczne :D Stos jest cudowny, chętnie podkradłabym sporą część pozycji ;> Co do szaty graficznej bloga, to brakuje mi trochę przejrzystości w nagłówku ;)

    OdpowiedzUsuń