poniedziałek

Wyniki konkursu :)

Bardzo przepraszam, że musieliscie czekac na wyniki tak długo, ale aktualnie nie mam dostępu do komputera i tutaj też, bez przedłużania:



Dostałam naprawdę sporo zgłoszeń, wiec było co przeglądać. Zwycięzcę pierwszego konkursu, ze zgadywaniem daty urodzin było mi wybrac najłatwiej. W poprawną odpowiedz trafila Emilia z  Krakowa, gratuluję! Poprawną datą jest 1 września. Bardzo duzo osob celowało w sierpień i bardzo duzo osób było blisko, no ale niestety :)

W drugim konkursie dostalam naprawdę sporo ciekawych haseł, jednak jedno, niepozorne wysłane przez Natalię A. Z Ustki w szczególności mi się spodobalo, mianowicie "Sit and wait, I'll tell you a fairytale", i taki własnie będzie teraz tytuł mojego bloga, gratuluję i dziękuję :)

W trzecim konkursie zwycięzce było mi wybrac najtrudniej, bo dostalam naprawdę mnóstwo przeróznch zgłoszeń, podobało mi się ich naprawdę dużo i wybór był ciężki, ale po dłuższym zastanowieniu zdecydowałam, że nagrodzę pracę przy która urzekła mnie w swojej prostocie, rozbawiła i przypomniała jak dobrze się bawiłam cytając książki z serii Żelazny Dwór. Autorką tej pracy jest Elen, tak więc gratulacje :)

To by było na tyle :) Bardzo dziękuję za wszystkie zgłoszenia i wszem i wobec ogłaszam, że następny konkurs już niebawem, tylko muszę pomyśleć nad zadaniem konkursowym :D

PS: W najbliższym czasie wątpię aby pojawiła się jakaś recenzja bo nie mam dostępu do komputera :C

Trzymajta się!

9 komentarzy: