niedziela

Stosik sierpniowo-wrześniowy ;)

Witam, witam! 
No to szkoła się zaczęła. Automatycznie mniej czasu na wszystko, aczkolwiek jeśli ktoś codziennie wraca autobusem który jedzie 45min, to uda się coś przeczytać. W ciągu tego tygodnia szkolnego przeczytałam "Taką sobie wróżkę", której recenzja poniżej, "Nadciąga burza" oraz "Żelaznego księcia" i muszę powiedzieć, że każda z tych książek mi się podobała, wiec jeśli się za to zabiorę i napiszę recenzje, niestety nie będę umiała negatywnie o tych książkach mówić ;)

A tymczasem stosiki:


Od góry:

1. "Wrota" Milena Wójtowicz - kto kiedyś próbował zdobyć tę książkę, wie, że jest to trudne. Była ostatnio na allegro, ale bodajże za powyżej 80 zł, ja swój egzemplarz mam z wymiany na LC :)

2. "Zrodzony ze srebra" Patricia Briggs - piata część przygód Mercedes Thomson, kupiona zaraz po premierze i równie szybko przeczytana. Cała seria na półce prezentuje się po prostu bosko *.*

3. "Nadciąga burza" Robin Briges - miałam świra na punkcie zdobycia tej książki i nie wytrzymałam i kupiłam w empiku. Ale nie żałuję, nie zawiodłam się :)

4. "Reckless. Kamienne ciało" Cornelia Funke - czytałam bardzo dużo pozytywnych opinii na temat tej książki, wiec gdy nadarzyła się okazja wymiany na LC to nie zastanawiałam się zbyt długo :)

5. "Pierwsza noc pod gołym niebem" Agata Mańczyk - najlepsza młodzieżówka pod słońcem, czytałam ją kilka dobrych lat temu, a teraz wyczaiłam na fincie za 60 pkt.

6. "Trucicielka" Eric-Emmanuel Schmitt - wymiana na LC

7. "Charlie" Stephen Chbosky - od dawna na nią poluję, także wymiana na LC.

8. "Zmiennoskóra" Faith Hunter - oj coś czuję, że to będzie coś naprawdę dobrego. Kupione za pośrednictwem LC od Tali :)

9. "Nigdy i na zawsze" Ann Brashares - nigdy nie czułam potrzeby posiadania tej książki, ale jak zauważyłam w empiku z naklejką "-50%" to niewiele myśląc poszłam do kasy i teraz stoi na półce, ciekawe czy kiedykolwiek to przeczytam :D

10. "Pięćdziesiąt twarzy Greya" E. L. James- nie ciągnęło mnie do niej, ale kurde, gdy się dowiedziałam, że to jest MOTU które zastąpiono innymi postaciami to zdecydowałam, ze jakoś to muszę skombinować, a w pewnym momencie w przedsprzedaży na empik.com była ta książka za zaledwie 27 zł, więc kupiłam :) 

11. "Nieziemska" Cynthia Hand - mam "Anielską" to i "Nieziemską" musiałam kupić :) 11 zł na allegro.

12. "Sovay: Przygody pięknej rozbójniczki" - za 6 zł w matrasie, myślę, że będzie naprawdę fajna ;)


Od góry:

12-17. "Kuroshitsuji t. 1-6" Yana Toboso - jedna z najlepszych mang jakie czytałam. Tom pierwszy od wydawnictwa Waneko, drugi, trzeci i czwarty z wymiany na LC, piąty kupiony w matrasie, a szósty w empiku ;)

18. "Vassalord" Nanae Chrono - całkiem fajna manga, taka trochę dziwna, ale czyta się przyjemnie i bardzo podobała mi się kreacja postaci :)

19-20. "Princess Ai t.1-2" - z finty.

21-27. Saga o wiedźminie Andrzeja Sapkowskiego - Niesamowicie mi się opłacało, bo za te siedem książek dałam tylko 3 swoje! :D Ogólnie to stan nie jest idealny, ale to wydanie które chciałam no i... to jest Wiedźmin no! Zawsze chciałam go mieć w komplecie ^^

Nie ma na zdjęciu, ale mam jeszcze:

28. "Uniesienie" Lauren Kate - od wydawnictwa MAG

29. "Szaleństwo elfów" Karen Marie Moning - trzecia część przygód Mac i Barronsa, za co też muszę się jak najszybciej zabrać, bo ta seria jest jedną z moich ulubionych!

30. "Istota cienia" - Susanne Rauchhaus - jakoś mnie do niej nie ciągnie, wymiana na LC.

Oczywiście nie ma opcji abym to wszystko przeczytała we wrześniu :D Za wiedźmina wezmę się dopiero jak będą jakieś ferie, święta, albo może nawet w następne wakacje, jakichś książek stąd zapewne nawet nie przeczytam, a kilka jest przeczytanych :) Ale wiem, ze na pewno we wrześniu muszę zaliczyć "Pięćdziesiąt twarzy Greya", "Charlie" i najlepiej gdyby jeszcze chciało mi się zabrać za "Wrota" czy "Reckless", bo tych książek najbardziej nie mogę się doczekać :D

I jeszcze dodam, że obejrzałam wczoraj bardzo sympatyczny film - "Ted". Od zobaczenia zwiastuna niesamowicie chciałam go obejrzeć, i był naprawdę fajny, tylko cały humor był trochę zepsuty przez tą wielką miłość głównego bohatera. Ale i tak zdarzyło mi się uronić łezkę i śmiać się, gdy Ted wkraczał do akcji :D Byłam także w kinie na "Meridzie walecznej" - także całkiem sympatyczna bajka, bardzo mi się podobała, a klimatem przypominała trochę "Jak wytresować smoka", a więc bardzo pozytywnie.


No to trzymajcie się i tym, którzy przeżyli właśnie swój pierwszy tydzień szkoły - żebyście wytrzymali cały rok, czego życzę także sobie :D

37 komentarzy:

  1. Super stos! Też oglądałam ,,Merida waleczna" i od obejrzenia zwiastuna pragnę obejrzeć ,,Ted"

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko zazdroszczę Wiedźmina!! Tak chciałabym mieć sagę na własność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA też tak bardzo chciałam a tu proszę - okazja jakich mało więc długo się nie zastanawiałam :D

      Usuń
  3. Moja czytanie po rozpoczęciu roku wygląda marnie, wracam do domu o 16/17 i nie mam na nic siły, a w autobusie czytać nie mogę, bo mi niedobrze, szczególnie, gdy jadę tyłem... A zdobycze cudowne! Zazdroszczę prawie całego pierwszego stosu ^^ Miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie w tym roku mam zacny plan, bo nie kończę później niż o 14:30 ^^

      Usuń
  4. No proszę, świetne nabytki! Czekam na Twoje wrażenia z lektury 'Reckless', ja byłam jedną z tych osób, które oceniły książkę naprawdę wysoko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mi się spodoba, a pierwsze wrażenie zdecydowanie pozytywne, bo książka przy rozdziałach jest rewelacyjnie ozdobiona, aczkolwiek czcionka jest niemalże ogromna ;)

      Usuń
  5. Świetny stosik:) Czekam na recenzje.
    Również nie mogę czytać w autobusie, bo po prostu jakoś się nie mogę skupić. Po po szkole, jak to po szkole, więc pozostają weekendy.:)Ale dobrze, że chociaż tyle.:P

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurcze, cóż za szaleństwo! Wspaniały stos :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Saga o Wiedźminie - przecudna
    życzę miłego czytania gdyż widzę wiele ciekawych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały stos, miłego czytania:)
    Dzięki za życzenia, przydadzą się.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe stosy:) Zazdroszczę Kuroshitsuji, nigdzie nie mogę znaleźć pierwszego tomu:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W księgarniach już raczej na pewno nie będzie, ale allegro, yatta, czy sklep.waneko - myślę, że znajdziesz :)

      Usuń
  10. Agatę Mańczyk uwielbiam pod każdą postacią, więc wyczekuję recenzji "Pierwszej nocy.." i mam nadzieję, że ci się spodoba tak jak mi ;)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ przecież ja pisałam, ze juz tą książkę czytałam parę lat temu, a teraz po prostu nabyłam :P Uwielbiam całym serduchem "Pierwszą noc pod gołym niebem" ^^

      Usuń
  11. bardzo interesujący stos :) a właściwie to dwa ;]
    z pierwszego sporo tytułów bym podkradła ;]
    przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świene stosy. :D Ja bardzo chcę zdobyć "Nadciąga burza". ;D Czekam na recenzję. *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Nabytki są godne pozazdroszczenia i pogratulowania. Szkoła może Ci trochę uniemożliwić czytanie, ale... skoro masz taką długą drogę do/z szkoły, to możesz na tym skorzystać i znaleźć chwile odprężenia. A także byłam na "Meridzie walecznej", o ile nie widziałam "Jak wytresować smoka", o tyle Merida naprawdę mi się podobała. ;)

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  14. Niezła kolekcja. Miłego czytania :) Raczej "50 twarzy Greya" nie polecam, a więcej możesz przeczytać na moim blogu, jeśli masz ochotę :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieszz może i nie jest to dobra książka, ale chcę się o tym przekonać na własnej skórze :)

      Usuń
  15. fajny stosik, nie czytałam żadnej z tych książek, taże czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. niezły stosik :)
    w ogóle fajny ten twój blog, dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczny stos! Z tych pozycji czytałam tylko "Nadciąga burza", która bardzo mi się spodobała, ale chętnie sięgnęłabym też po inne pozycje. Tylko pozazdrościć zdobyczy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki, mi także Nadciąga burza się baaaardzo podobała, chociaż spodziewałam się czegoś innego :) I dziwię się, że dopiero teraz, przez ten komentarz trafiłam na Twojego bloga!

      Usuń
  18. Nieziemski stosik <3
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę, że same dobre książki.
    Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny stosik. *__* Chętnie zapoznałabym się też z Vassalordem. ;)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny stos!
    Zazdroszczę Charliego;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, kończę teraz Charliego, i mimo, że nie zachwyca to jest to coś co warto przeczytać :)

      Usuń
  22. Ojeeej! Ileż bym podkradła! I jakże zazdroszczę Wiedźmina!

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne zbiory :) Życzę przyjemnej lektury i oczywiście z niecierpliwością czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę każdej książki. :)
    [ksiazkowo17]

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniały stosik! Najbardziej czekam na recenzje "Nigdy i na zawsze", ponieważ od dawna miałam chrapkę na tę pozycję, na "Zrodzony ze srebra", bo przeczytałam pierwszą część i niezwykle mi się spodobała, oraz na "Charlie'ego". Swoją drogą, niebawem ta książka będzie miała premierę filmową. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę powiedziawszy - Nigdy i na zawsze już opchnęłam, "Zrodzony ze srebra" - NIEZIEMSKI, a Charlie to coś co naprawdę warto przeczytać :)

      Usuń