sobota

Zapowiedzi sierpniowe :)

A nie wiem co mnie ostatnio wzięło, ale poczułam potrzebę podzielenia się z Wami  zapowiedziami. Chciałabym wiedzieć po co sięgniecie, a co Was opisem nie zachwyca i raczej nie będziecie się palili do zapoznania z tym...

A więc co ciekawego czeka nas jeszcze w tym miesiącu :)?


Opis wydawcy:

Kiedy Theia spotkała zachwycającego chłopka ze swoich snów, nie wiedziała, jak miłość zmieni jej życie. Dla niego poświęciła wszystko. I zaczęła wędrówkę przez dwa światy: ten ze snów i ten realny. I odkryła, że między nimi niema granicy…Teraz Theia wraca z Podziemia do dawnego życia, do domu i do szkoły. Lecz coraz częściej dręczą ją te same pragnienia,z którymi tak rozpaczliwie walczy jej ukochany. Gdy nagle jej szkolni koledzy zaczynają zapadać na tajemnicząchorobę, Theia zaczyna podejrzewać, że jej piękny, mroczny Haden uległ wreszcie swej niebezpiecznej mocy…Wciąż spotyka go w Podziemiach. Wciąż śni razem z nim ten sam sen. Lecz ten sen zmienia się w przerażającą rzeczywistość,a Theia musi wybierać pomiędzy rodziną i przyjaciółmi a miłością, która wydawała się błogosławieństwem. Czy okaże się przekleństwem?

Druga część "Strąconych" wydanych przez wydawnictwo Amber w tamtym roku. Miałam tę książkę, przeczytałam, pamiętam, że mi się bardzo podobała, lecz nie wiem czy zachwyciła na tyle abym kupowała drugą część, z resztą nie lubię mieć drugiej bez pierwszej ;) Jednak jeśli ktoś będzie mi ją skłonny pożyczyć - nie odmówię :D

Premiera: 14.08.2012r.


Opis wydawcy:

Po zakończeniu Wojny Mocy na świecie zapanował Czas Oczyszczenia. Rządzące okrutne Bractwo Oczyszczonych pali na stosie zielarki, czarownice, magów, uzdrowicieli i uczonych. Specjalny oddział Łowców Czarownic ściga też śliczną Elyrię, posądzoną o posiadanie mocy, nad jaką nie potrafi zapanować. Czy to właśnie ona jest dziewczyną o złotych oczach ze strasznej przepowiedni, której tak bardzo obawia się Bractwo? Elyria ucieka przed oprawcami, by zrealizować plan mający odwrócić bieg wydarzeń…


Hm... w sumie czarownice - ciekawe czemu nie, lubię książki z takimi wątkami, ale nie sądzę, żeby był to mój priorytet do zdobycia, choć jeśli wpadnie mi kiedyś w rękę to na pewno przeczytam :)

Premiera: 22.08.2012r.



Pierwszy grób po prawej to początek bestsellerowej serii o przygodach Charley Davidson, prywatnej detektyw i… kostuchy.Seria napisana przez debiutującą autorkę Daryndę Jones z miejsca podbiła serca czytelników na całym świecie i zawojowała listy bestsellerów.„Pierwszy grób po prawej” to znakomite otwarcie tej wyjątkowej serii, która jest nasycona inteligencją, humorem, erotyką, dynamiczną akcją oraz ciekawymi wątkami kryminalnymi, a sama Charley Davidson to jedna z najciekawszych i najzabawniejszych bohaterek, które pojawiają się w powieściach tego gatunku. J. R. Ward, bestsellerowa autorka Bractwa Czarnego Sztyletu, napisała:„Najlepszy debiut ostatnich lat! Przezabawny i wzruszający, seksowny i pełen niespodzianek… Musicie to przeczytać.Charley Davidson, prywatna detektyw i kostucha, widzi nieżywych ludzi. Jej zadaniem jako kostuchy jest przekonać ich, by „szli w stronę światła”.Niekiedy jednak ci nieżywi ludzie nie umarli śmiercią naturalną, bo na przykład zostali zamordowani. Niekiedy chcą, by Charley doprowadziła ich zabójców przed oblicze sprawiedliwości.Wszystko dodatkowo komplikuje fakt, że Charley prowadzi bardzo bujne życie erotyczne, tyle że we śnie. I z udziałem tajemniczego nieznajomego, którego zagadkową tożsamość młoda detektyw próbuje wyjaśnić z takim samym zaangażowaniem, jak sprawę morderstwa trzech prawników…„Pierwszy grób po prawej” to pozycja obowiązkowa dla wszystkich miłośników paranormal romance i urban fantasy na najwyższym poziomie!
Przedpremierowy fragment TU :) 

To jest po prostu książka dla mnie i nie spocznę póki jej nie dorwę w swoje łapska! Czuję, że będzie to naprawdę dobre urban fantasy, a główna bohaterka w roli kostuchy - miodzio! I okropnie podoba mi się okładka :D Taka trochę... ironiczna :> 

Premiera: 22.08.2012r.



Oto mocna, zdecydowanie nowa wersja legendy wilkołaka – hipnotyzująca i niezwykle erotyczna. Jedna z najoryginalniejszych, najśmielszych, najbardziej prowokujących i przerażających powieści ostatnich lat.Poznajcie Jake’a. Jacke jest wilkołakiem, ostatnim z gatunku. Mimo swoich blisko 201 lat wygląda wyjątkowo dobrze – to wypadkowa diety, ćwiczeń i częstych doznań seksualnych. Choć fizycznie zdrowy, jest dręczony samotnością…Depresja doprowadziła go do punktu, w którym rozważania o samobójczej śmierci walczą z myślami o zagładzie gatunku i końcu legendy wilkołaka. Jednak brutalny mord i niezwykłe spotkanie pchną go znów w rozpaczliwy pościg, którego stawką jest życie – i miłość.
Okładka tandetna, ale w sumie opis nie najgorszy, kto wie, może sięgnę i ja :) 

Premiera: 28.08.2012r.



W podziemnym półświatku Melbourne istnieją nocne kluby, które zaspokajają wszelkie fantazje i pragnienia swoich bywalców. Jednak dla Riley Jenson jeden z nich stał się przedmiotem obsesji. Riley, rzadkie połączenie wampira i wilkołaka, nie przyszła szukać w nim spełnienia swoich fantazji, lecz po to, żeby dopaść nieznanego mordercę, który wykorzystuje to modne miejsce spotkań jako swój teren łowiecki.
Riley od razu znajduje jedyną przepustkę, która jest w stanie zaprowadzić ją do doskonale strzeżonego klubu: Jin - barman o boskim ciele, który może dać jej klucz do zdemaskowania zabójcy niepodobnego do żadnego, z którym dotychczas miał okazję zmierzyć się Departament. Prześladowana przez byłego współpracownika, który zszedł na złą drogę i nieustannie rozpraszana przez swojego eks-kochanka, Riley zagłębia się z Jinem w świat rozkoszy. Gdy niebezpieczeństwo i przyjemność zaczynają iść w parze, szokująca tajemnica wychodzi powoli na światło dzienne – Riley staje się ostatecznym przedmiotem pożądania…

Powiem tak - tylko na to czekam! Strasznie się już stęskniłam za przygodami o Riley, którą po prostu uwielbiam, sama nie wiem za co :D Już czwarta część, a czuję, że będzie trzymać poziom :) Nie jest to lektura dla osób wymagających nie wiadomo czego od literatury, ale jako rozrywka na wieczór, może dwa - idealna!

Premiera: sierpień 2012

Dodatkowo wczoraj (10.08.2012r.) miała swoją premierę już piąta część serii o Mercedes Thompson, którą kupię od razu gdy tylko ukaże się w empiku do kupienia! Dzisiaj właśnie zaczęłam czwartą część Mercy i mogę tylko powiedzieć, że cieszę się, że tyle zwlekałam z czytaniem tej serii - teraz się będę mogła cieszyć od razu piątą częścią a nie wyczekiwać na nią jak inni :D
Recenzja, która pojawi się w najbliższym czasie dotyczyć będzie tejże właśnie części, a konkretniej - drugiej części ;) Polecam !!!

A więc czy Wy macie jakieś swoje typy, książki które musicie zaliczyć, a może sierpniowe premiery Was zawiodły? Piszcie :)


13 komentarzy:

  1. przygarnęłabym "Ostatniego wilkołaka" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawił mnie "Pierwszy grób..." I "Ostatni wilkołak", coś czuję, że to będzie bogaty miesiąc:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cała w nerwach czekam na ,,Niebezpieczna rozgrywka" mam nadzieję, że znowu premiery nie przełożą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się ciekawie :). Najbardziej spodobał mi się "Pierwszy grób po prawej".

    OdpowiedzUsuń
  5. AnnieK - ja też, Rozgrywka miała przecież być już w czerwcu! :C

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam chętkę na każdą z nich! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No tak - po co się ograniczać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie mogę się wprost doczekać na "Śniąc na jawie". "Strąconych" pokochałam i mam nadzieję, że tak samo będzie z drugą częścią:) Podoba mi się też "Elyria", osobiście uwielbiam czarownice:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo, ooo, wszystkie typowo dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wlasnie ruszyl nasz program lojalnosciowy "Ksiazki za punkty". Zbieraj punkty i odbieraj ciekawe ksiazki za darmo!

    Wiecej szczegolow na: http://aleksiazka.blogspot.co.uk/p/ksiazki-za-punkty.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej, pamiętam jak zachwycałam się "Strąconymi", na pewno sięgnę i po "Śniąc na jawie". Co do "Pierwszy grób po prawej" całkowicie zgadzam się z tobą:) Również z chęcią przeczytam i ta okładka^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Jasmine - także uwielbiam wiedźmy :D

    A - ja w sumie Straconymi zachwycona aż tak nei byłam, ale jak będą poztywne opinie codo kontynuacji to chyba się nie powstrzymam i sięgnę ^^

    OdpowiedzUsuń