czwartek

Heremowi niewolnicy, stosiki, i inne takie tam moje marudzenie ^^

Życie upadłej rodziny nie jest usłane różami, trzeba niewolić i wykorzystywać różne postacie. Stąd nasz mały, upadły pomysł na zestawienie tego kto kogo ma w swoim haremie.

1. Curran - seria o Kate Daniels
2. Adam - seria o Mercedes Thompson
3. Bones - seria o Nocnej Łowczyni
4. Barrons - Kroniki Mac O'Connor
5. Lucjusz - Przyrzeczeni
6. Gideon - Trylogia czasu
7. Irga - Odnaleźć swą drogę
8. Ash - Żelazny dwór
9. Magnus - Dary Anioła
10.  Lord Akeldama - Protektorat Parasola
11. Lord MAccon - Protektorat Parasola
12. Miron - Złodziej dusz
13. Joshua - Złodziej dusz
14. Gabriel - Atrofia
15. Clay - Uwięziona
16. Tucker - Nieziemska
17. Quinn - Zew Nocy
18. Adam - Dotyk Julii
19. Carter - cykl o Sukubie
20. Adrian - Akademia wampirów
21. Dorian - Czarna łabędzica
22. Atticus - Żelazny Druid
23. Lend - Paranormalność
24. Jace - Dary anioła
25. Jem - Diabelskie maszyny
26. Declan - Na krawędzi
27. Sebastian - Kuroshitsuji
28. George - Paradise kiss

29. Dean Winchester - Supernatural
30. Wade - Hart of Dixie
31. Damon - Pamiętniki wampirów
32. Chuck - Plotkara
31. Nate - Plotkara
33. Erick - Czysta krew
34. Puck - Glee
35. Mike - Glee

A więcej nie pamiętam : P To tak nie do końca po kolei, kolejnością się nie sugerować, choć pierwsza czwórka nie mogłaby być gdzie indziej jak tylko w pierwszej czwórce :D

I jeszcze stosiki z wakacyjnymi zdobyczami ^^


1. "W sieci" Gemma Malley - od wydawnictwa Wilga, kontynuacja uwielbianej przeze mnie "Deklaracji" [recenzja TU], zabieram się za to już niedługo ^^

2. "Anielska" Cynthia Hand - wypatrzona na finta.pl, kontynuacja "Nieziemskiej". Recenzja TU.

3. "Dotyk Julii" Tahereh Mafi - z wymiany z Elen :). Recenzja pod tym postem.

4. "Klątwa tygrysa"  Colleen Houck - bardzo chciałam to przeczytać, ale w miarę jak czytam coraz więcej negatywnych recenzji mam na to coraz mniej ochoty... Z wymiany na lubimyczytac.pl

5. "Taka sobie wróżka" Janette Rallison - także upatrzona na fincie. Zebrała sporo pozytywnych recenzji, więc mam nadzieję, że mi się spodoba :D

6,7,8. "Rudowłosa", "Mag w czerni", "Zielonooki demon" Jaye Wells - od wydawnictwa Rebis :)


9, 10. "Wybranka Bogów" cz.1 i 2 - P.C. Cast - od wydawnictwa Mira, recenzja części pierwszej już się pisze ;)

11. "Klucz" Marianne Curley - ostatnia, trzecia część trylogii "Strażnicy Veridianu", zobaczymy jak to się skończy :) Od Wydawnictwa Jaguar :)

12.  "Strażniczka" Lee Carroll - kupiona w empiku, w sumie nie wiem po co, nie ciągnie mnie do niej za bardzo...

13. "Muskając aksamit" Sarah Waters - kupiona w kumiko.pl z wygranej na nakanapie.pl jakiś czas temu. Ciekawa książka ;)

14. "Niebanalna więź" Sarah Waters - po przeczytaniu "Muskając aksamit" chciałam dorwać coś jeszcze od tej autorki i wypatrzyłam sobie "Niebanalną więź na allegro za grosze, bo tylko 12 zł.

15. "Żelazny książę" Meljean Brook - nie mogę się doczekać aż ją przeczytam! Czuję, że będzie to coś dla mnie, uwielbiam takie klimaty ^^ Z wymiany na lubimyczytac.pl.

16. "Zapach spalonych kwiatów" Melissa de la Cruz - w sumie to też nie wiem po co to kupiłam, ciekawa jestem czy kiedykolwiek się za to zabiorę. Z przeceny w empiku.

17.  "Nowa ziemia" - Julianna Baggott - z wymiany z Sophie. Przykuła moją uwagę w empiku, mam nadzieję, że będzie tak dobra jak tego oczekuję :D

Jeszcze w drodze do mnie jest kilka książek ale to już w następnym stosiku ^^


W dodatku przez ostatni czas obejrzałam sporo filmów. Nie czuję potrzeby pisania ich recenzji ale chciałam tak po prostu powiedzieć co o nich myślę :)

1. Miłość i inne nieszczęścia - jak dla mnie rewelacja. Uwielbiam takie zabawne komedie romantyczne, chociaż dziwnie się czułam oglądając ten film z wiedzą, że aktorka, która grała główną rolę już nie żyje...

2. Niecne uczynki - też bardzo fajny, zabawny, taki typowo... licealny, od czasu do czasu lubię takie obejrzeć :D









3. Juleńka - nie najgorszy rosyjski horror. Co prawda nie bałam się nie wiadomo jak bardzo, ale działa na psychikę.









4. Siedmiu krasnoludków: Historia prawdziwa & Siedmiu krasnoludków: Las to za mało - w sumie śmiesznie, ale żarty niskich lotów i wrażenia mam takie no... średnie. Coś w stylu "Królewny śnieżki" z Lily Collins ale jeszcze gorsze xd







5. Złodziejka - niby serial, ale dla mnie bardziej dwuczęściowy film, no bo są dwa odcinki z czego jeden ma 1,5 h. Piękny film, smutny, przygnębiający, rzadko wesoły, chociaż czasem też. Ale naprawdę warto obejrzeć :)








I na koniec chciałabym się pochwalić pewną nową, skromną ozdobą w moim ciele :D Zdjęcie zrobione tuż po przekłuciu, więc jeszcze widać nie zmazane kreski zrobione pisakiem ;)



I jeszcze, już naprawdę na sam koniec - zapraszam do konkursu z "W roku skorpiona" na upadłej stronie... LINK




... Jak i do mojego konkursu blogowego, bo ilość zgłoszeń wcale nie powala :D LINK



Trzymajcie się! ^^

25 komentarzy:

  1. Bardzo fajne stosiki.
    Widze wiele ciekawych pozyzji;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny stosik, a haremik zacny.:D Gratuluję odwagi, ja bym się bała zrobić sobie taki kolczyk.:D

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne zdobycze książkowe :)
    a kolczyk? cóż, chyba wyrosłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie podkradłabym "W siecie" i "Nową ziemię"! Mogę? :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Julie Wellings - eee tam, wszyscy tak mówią, a rodzice boją się patrzeć ;D A to nic nie boli ^^

    Miłośniczka Książek - może i tak, a może po prostu inne rzeczy się Tobie podobają ^^

    Susie - A jak myślisz ;D?

    OdpowiedzUsuń
  6. Żelazny Książę *_*
    Kolczyk zacny :P
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uj... Nie za dużo? xDD Kilku mogę pożyczyć, hehe

    OdpowiedzUsuń
  8. Sol - polecasz :D?

    Przepowiednia - haha, nie wiem czy zasłużyłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę odwagi, chyba bym nie odważyła się zrobić kolczyka . :/
    Zapraszam do mnie.
    [ksiazkowo17]

    OdpowiedzUsuń
  10. Justyna - tak mi się podobało, że nawet gdy gościu był już z prętem przy moim uchu to się nie bałam xd

    Sol - aa, no chyba że tak XD Co to to nie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mm nadzieję, że Ci się nie spodoba ^^ A wtedy pisz mi śmiało ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. patrz, wzdycham i zazdroszczę większości tytułów :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Sol - jak zasłużysz to może Ci pożyczę ;D

    Upadły anioł - no cóż ja mogę na to poradzić :C?

    OdpowiedzUsuń
  14. Super stos! Perełki! Zazdroszczę ozdoby w uchu.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne stosisko :D Z chęcią parę książek bym Ci podprowadziła :D Zwłaszcza "Żelaznego księcia" :D Miłej lektury życzę i czekam z niecierpliwością na kolejne recenzje.

    Kolczyk fajny, ale ja jednak bym się bała. No i jestem już trochę za stara na takie ozdoby :D

    OdpowiedzUsuń
  16. AnnieK - o! Chociaż jednej się podoba :D

    Tala - no coś wszyscy lgną do tego Żelaznego ;D Normalnie chyba się zaraz za niego zabiorę...
    A co kolczyka - ja zdecydowanie za stara nei jestem więc z młodości korzystam ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. 4 nam się pokrywa... Nie wielu :PP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inne książki czytamy, ja np. nie przepadam za książkami Ward czy Showalter - tasiemce - a ty masz z tego z dwudziestkę :P

      Usuń
  18. No wiesz! Ja też kolczyk pochwaliłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że mi to umknęło *.* Dziękuję :3

      Usuń
  19. O zacnie! :D 35 to całkiem sporo. :D Adam z "Dotyku Julii", toż to on miał tyle charyzmy, co mój stół. XD Troszkę kojarzę, trochę nie. XD Ale Glee uwielbiam. *.* Miłego czytania! Kurde skąd wyłapałaś "Żelaznego Księcia"? *zazdrosna* Też chcę! Zawsze mi fajne wymiany umykają. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był uroczy :3 Nie wiem, jakoś tak patrząc na swoją półkę stwierdziłam, że mogę go wypisać :P Także uwielbiam Glee, nie mogę się doczekać 4 sezonu! ^^ A wymiana była bardzo korzystna, aż byłam zdziwiona :) I jeszcze w idealnym stanie :D

      Usuń
  20. Zauważyłam numer 19 - Carter. Uwielbiam go po prostu! :D

    Z Twoich stosików, chciałabym przeczytać "Zapach spalonych kwiatów" i "Anielską". :) A "Dotyk Julii" czytałam i mi się podobał :D

    Miłej lektury! ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę "Dotyku Julii" :D Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń