czwartek

Konkurs, konkurs, konkurs!!

Witam miłe państwo :)
 Jeśli spojrzycie w  bok zobaczycie, że mojemu blogowi stuknęło już 30 000 wyświetleń, za co bardzo dziękuję, a w maju, kiedy nie miałam dostępu do komputera był rok od kiedy zaczęłam prowadzić bloga, więc z tych dwóch okazji będzie organizowany konkurs :D
W sumie to nie będzie to jeden konkurs a trzy - tak, żeby każdy miał szansę jeśli np. nie czuje się za dobrze w pisaniu a chce spróbować swoich sił.

Nr. 1 - Zgadywanka
Tak, tu będziecie zgadywać. Rzadko ma się do czynienia z takim własnie konkursem i tez myślałam, że to w sumie jest trochę takie... nie fair, bo jednym się uda, a innym nie, jednak doszłam do wniosku, że tu chodzi o to samo co w losowaniu - o szczęście. Tak więc na adres konkursiwo@op.pl do 18 sierpnia 2012r. wysyłajcie swoje odpowiedzi na pytanie: Kiedy moja najlepsza przyjaciółka ma urodziny? W temacie maila proszę wpisać Zgadywanka, a w treści odpowiedź oraz swoje dane adresowe.
 Naturalnie, jeśli nikomu nie uda się trafić we właściwą datę, wygra ta osoba, która wskaże dzień najbliżej właściwego. Powodzenia!

Nr. 2 - Zadanie 
Aby wygrać jakieś COŚ w konkursie numer dwa, mam dal Was zadanie. Nietrudno spostrzec, że w adresie mojego bloga jest błąd, a także hasło "Mój świat książek" już mi się po prostu znudziło... Chciałabym zmienić je na coś ciekawszego, oryginalniejszego... Tak wiec proszę Was o pomoc :) Swoje propozycje (możecie równie dobrze przysłać jedno hasło jak i kilka) proszę wysyłać na adres e mail konkursiwo@op.pl do dnia 18 sierpnia 2012r. a w temacie wiadomości proszę napisać Hasło. Powodzenia!

Nr. 3 - Praca pisemna
Wiecie co to FanFiction? Myślę, że raczej większość wie, ale dla tych, którzy nie wiedzą, powiem swoimi słowami, że jest to opowiadanie, które opowiada o bohaterach jakieś książki, tudzież filmu, ale nie ma najmniejszego związku z fabułą. Dowolność jest na całej linii, czyli możecie ożywić bohatera, który umarł, możecie z bohaterów Darów Anioła zrobić elfy, daje wam wolną rękę na całej linii! Oczywiście nie każę wam pisać tu książki, tylko np. scena jaką chętnie wkleilibyście w książkę. Może być zabawna, że aż się popłaczę, może być smutna, może być... jaka chcecie! Chcę się dobrze bawić czytając to co mi napiszecie, a nagrodzę oczywiście tę pracę, która spodoba mi się najbardziej - to chyba oczywiste.
Zdaję sobie sprawę z tego, że nie mogę Was ograniczyć do jednej książki na jakiej macie się opierać pisząc to, bo musicie znać tę książkę, więc zrobimy tak. Nie ukrywam, że proszę Was żebyście spełnili właśnie takie zadanie dlatego, że chcę sama poczytać co tam wymodzicie i w sumie jest to dla mojej korzyści (mwhahaha), więc bardzo bym prosiła, aby książka na której podstawie napiszecie pracę, była jedną z moich Ulubionych na lubimyczytac.pl, ale jest ich an tej półce prawie 90, wiec myślę, że każdy znajdzie coś co czytał i na podstawie czego odważy się coś napisać. Link do tejże półki TUTAJ. (PS: Nie ukrywam, że najchętniej przeczytałabym coś o bohaterach Trylogii czasu, Żelaznego Dworu, serii o Kate Daniels, serii o Mac O'Connor, tudzież serii o Cat Crawfield :))
Mam nadzieję, że wszystko co napisałam brzmi dość klarownie, chociaż mam wrażenie, że jest całkowicie na odwrót... Jeżeli będziecie mieli jakiś problem ze zrozumieniem tego co tu napisałam - śmiało piszcie.
Swoje prace przesyłajcie do 25 sierpnia 2012r. pod ten sam adres co podałam na górze czyli konkursiwo@op.pl a w temacie niech będzie wpisane FF.
Życzę powodzenia!


Dopowiedzenia:
1. W w/w konkursach mogą brać udział wszystkie osoby. Nie musza mieć bloga, wystarczy mi sam adres e-mail.
2. Do KAŻDEGO konkursu w zgłoszeniu należy przesłać swoje DANE ADRESOWE.
3. Fundatorem nagród jest Wydawnictwo Jaguar oraz Wydawnictwo Dolnośląskie, oraz może dorzucę do puli nagród jeszcze jakąś książkę ze swojej kolekcji.
4. Wszelkie pytania i zastrzeżenie - w komentarzach poniżej.
5. Bardzo bym prosiła, chociaż nie jest to konieczne, o to, aby osoby biorące udział zosali obserwatorami tego bloga, oraz niezmiernie proszę i okropnie mi na tym zależy, aby mój banerek z podlinkowaniem do tego posta został umieszczony na Waszych blogach.
6. Jedna osoba może wziąć udział we wszystkich trzech konkurencjach, ale wygrać TYLKO W JEDNEJ.
7. W puli nagród są książki:

"W Otchłani" - Beth Revis
komplet "Oddech nocy"+"Mroczne światło" - Lesley Livingston
komplet dwóch tomów "Dzieci cienie" - Margaret Haddix
chociaż może i nie tylko to ;)



25 komentarzy:

  1. No to wszystko gotowe - no prawie. Pozostaje mi tylko napisać coś dłuższego :)
    Banerek wstawiony i podlinkowany :)
    Obserwuję jako Larysa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo chętnie, szkoda, że na trzecie zadanie mam do wyboru tylko 2 książki, z czego druga jest kontynuacją pierwszej, ale coś wymyślę.
    Obrazek wraz z linkiem obok jest u mnie na blogu: http://ksiazkaniegryzie.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. A jeśli chodzi o ff, to czy może on być już gdzieś publikowany czy raczej trzeba zebrać siły na coś nowego.? ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Obywatel_sliwka - tylko dwie książki z tych 90 przeczytałaś? Skoro tak to może to być ewentualnie coś innego co po prostu przeczytałam.

    Shemmer - niestety, to musi być własna twórczość :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Si, własny ff, tylko trochę starszy, publikowany na stronie "uwielbienia" książki? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaa, to oczywiście, że tak :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy pomysł z tym konkursem. Po raz pierwszy spotykam się z tym, że każdy może wziąć udział w konkursie. Jednak ja tego nie zrobię, ponieważ wolę dać szansę innym ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Donna - a szkoda, chciałabym mieć jak najwięcej zgłoszeń ale nikogo zmuszać nie będę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. A objętość ff jest dowolna? Bo zaczynam się rozpisywać... ile stron w wordzie powinna zająć?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ok, poszło. I opowiadanko (mam nadzieję, że 5 stron w wordzie to nie za dużo) i Zgadywanka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłosiłam się do konkursu 1 i 3, ale spróbuję wymyślić coś dla Ciebie w konkursie 2:) Obserwuję jako Jasmine:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się do zadania 1.
    Obserwuje jako : Wiedźminka
    a_rey@wp.pl
    baner na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę powodzenia wszystkim biorącym udział :):P

    OdpowiedzUsuń
  14. Wstawiłam bannerek i już biorę się za zadania. :D Świetny pomysł! :D Bardzo lubię kreatywne sprawy.
    Obserwuję. :3

    OdpowiedzUsuń
  15. zgłoszenie i strzał wysłane, ale nie dopisywałam danych adresowych, bo nie wiem pod którym adresem będę gdy nastąpi rozwiązanie konkursu ;)
    gdyby jakimś cudem udało mi się wygrać niezwłocznie uzupełnię braki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję tylu wejść :) I wszystkim, którzy biorą udział w konkursie życzę powodzenia :)!

    OdpowiedzUsuń
  17. Oh! I ja mam problem z zadaniem nr 3, gdyż niewiele z tych 90 książek przeczytałam. Jak się nie mylę to jedynie 3, z których niewiele pamiętam ><

    OdpowiedzUsuń
  18. Trudne zadania, ale jak coś wymyślę to na pewno się zgłoszę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomyślę nad opcją 3. Uwielbiam pisać opowiadania, więc może mi się uda coś wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. No więc tak, opowiadanie wysłane, info o konkursie w zakładce Konkursiwa, dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Napiszę o Trylogii Czasu. :D Już mam pomysły hahahahaha. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Wysłałam zgłoszenie do 1. i 2. konkursu. Gdy znajdę chwilkę może coś naskrobię i do 3. Bannerek od dłuższego czasu widnieje na moim blogu w zakładce "Konkursy", bloga także obserwuję ;3

    OdpowiedzUsuń
  23. Wysłałam odpowiedzi do wszystkich trzech konkursów, baner dodany już dawno w zakładce konkursy, obserwuję również :)

    OdpowiedzUsuń
  24. No i udało mi się naskrobać do konkursu 3.
    Pozdrawiam serdecznie! ;3

    OdpowiedzUsuń