piątek

Top 10: ulubione seriale

 Top 10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu na blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - w każdy piątek wypatruj nowego tematu na dany tydzień.

A w tym tygodniu - ULUBIONE SERIALE!

Zazwyczaj nie biorę udziału w tej akcji, jednak w momencie kiedy gdzieś przed oczami mignęło mi, że w tym tygodniu pisze się o serialach, to nie mogłam się powstrzymać, bo uwielbiam je oglądać i o nich pisać, rozmawiać, dlatego zapraszam do zapoznania się z moim rankingiem ;)

Obrazki podlinkowane są do serialów w serwisie filmweb.pl

1. Suits (W garniturach) - naprawdę rewelacyjny serial w którym główną rolę pełnią prawnicy. Zagmatwana ale niesamowicie ciekawa akcja, bohaterowie, przystojni bohaterowie, przystojni bohaterowie w garniturach, czego chcieć więcej? Mój numer jeden! Teraz do czerwca czekam na początek 3 sezonu :)






2. How I Met Your Mother (Jak poznałem waszą matkę) -to to chyba każdy zna :) Nie każdy ogląda, ale jestem pewna, że osoby, które nigdy nie słyszały o tym serialu stanowią bardzo niewielki procent. HIMYM ma osiem sezonów, komuś, kto nie ogląda, mogłoby się wydawać, że historia opowiadana przez Teda Mosby'ego może się dłużyć, ciągnąć, lecz tak zdecydowanie nie jest!  Serial jest po prostu genialny, postacie świetne, dialogi genialne, nic tylko oglądać.


3. Sherlock - tenże serial ma dwa sezony (trzeci się robi) a każdy z sezonów ma 3 odcinki po półtorej godziny, wiec można powiedzieć, że są to trzy filmy, nie odcinki :) Mam ogromną słabość do seriali kryminalnych, dlatego zakochałam się we współczesnym, brytyjskim Sherlocku i Watsonie!





4. Supernatural (Nie z tego świata) - o tym chyba też już wszyscy słyszeli. Co prawda nie było mi dane obejrzeć wszystkich odcinków jakie są do tej pory, ale niewątpliwie w najbliższym czasie będę starała się je nadrobić, uwielbiam ten serial :)








5. Castle - wspominałam już o słabości do serialów kryminalnych, czyż nie? No to własnie taka moja słabostka. Historia pani detektyw oraz towarzyszącego jej pisarza, który mimo pozorów czasem zdaje się być naprawdę przydatny.  Dla innych ten serial może się wydawać jak każdy inny o takiej tematyce - każdy odcinek to nowe morderstwo a na koniec i tak znajdują sprawcę, jednak ja i tak to uwielbiam.





6. Hart of Dixie (Doktor Hart) - o pewnej nowojorskiej pani doktor, która nagle przenosi się do małego miasteczka Blue Bell i tu zaczyna całkowicie inne życie. Bardzo lekki, dość przewidywalny, ale nie zmienia to faktu, że ogląda się bardzo sympatycznie!





7. Grey's Anatomy (Chirurdzy) - w sumie jestem sporo odcinków do tyłu, ale, mimo że lekarzem raczej nie zostanę, to zawsze z wielką przyjemnością oglądałam ten serial i kiedyś na pewno jeszcze do niego wrócę.



 8. Shameless US (Niepokorni) - o pewnej dysfunkcyjnej rodzinie, która przyprawia dosłownie o wybuchy śmiechu. Co prawda trzeci sezon nie jest już tak dobry jak dwa pierwsze ale i tak uwielbiam ten serial.



9. Glee - wzloty i upadki całkiem interesującego szkolnego chóru. Zawsze chętnie ten serial oglądałam i dalej to robię, tylko szkoda, że ten sezon, który leci teraz, czyli czwarty, jest już z nowym składem chóru i nie jest tak dobry jak był kiedyś... 




10. Vampire Diaries (Pamiętniki wampirów) - taki w sumie tasiemiec w którym to są coraz nowsze i bardziej skomplikowane problemy. Oglądam, bo w sumie czemu nie, ogląda się w miarę miło, chociaż do tego serialu większej wagi nie przywiązuję :)




Wspomnieć chciałam jeszcze o uwielbianym Rizzoli and Isles, jednak jest to serial bardzo podobny do "Castle'a", wiec sobie darowałam :) 

A jakie są Wasze typy :)?

19 komentarzy:

  1. Ojej, z tego oglądam tylko How I Met Your mother i Vampire Dieries... I do tego jeszcze Pretty Little Liars ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamietniki i GA <3 Kiedyś oglądałam Glee, a z Sherlokiem jestem w połowie i jakoś nie chce mi się ruszać dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się Sherlock okropnie spodobał, od razu wszystko obejrzałam!

      Usuń
  3. 'HIMYM' <3 Zacny, co nie miara! Uwielbiam Barneya! Po prostu kocham ten serial :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, po prostu uwielbiam^^ Nawet mam Kodeks bracholi i Playbook :D

      Usuń
  4. Oglądam Pamiętniki :) Mam w planach Supernatural, ale najpierw muszę nadrobić z Pretty Little Liars :) No i do tego oglądam Dr House i Zemstę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zemstę chciałam zacząć, ale jakoś nie mogłam się zabrać, PLL za to nie za bardzo lubię ;) A Supernatural polecam, bo naprawdę warto!

      Usuń
  5. U mnie na pierwszym miejscu są Supernatural i Arrow :) Oglądam tak jak ty TVD, Glee i Hart of Dixie, a do tego PLL, Once Upon a Time, Teen Wolf, Beauty and the Beast, no i Grę o Tron. Trochę tego jest, ale po prostu uwielbiam seriale ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Once Upon a Time, Teen Wolf, Beauty and the Beast i kiedyś PLL tez oglądam, ale nie są według mnie na tyle dobre aby były w pierwszej 10 chociaż BATB dopiero zaczynam a lubie takie klimaty :3 Za Grę o tron za to muszę się w końcu wziąć!

      Usuń
  6. Uwielbiam Chirurgów! :D Pamiętniki wampirów kiedyś oglądałam, ale przestałam (z niezidentyfikowanych powodów) i obecnie oglądam (a raczej oglądałam bo następny sezon dopiero w czerwcu) PLL. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Sherlocka uwielbiam, genialny serial, czekam na sezon trzeci! :) A Hart of Dixie bardzo lubię i oglądam na bieżąco. Co do Chirurgów to oglądam jak mam fazę, a potem długo nie :P TVD obejrzałam kilka odcinków, ale nie podoba mi się, głupie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taki sam stosunek do Sherlocka i Hart od Dixie :) Z Chirurgami mam podobnie, a TVD oglądam, bo nawet lubię, chociaż teraz się z tego taki tasiemiec zrobił, że się oglądać odechciewa ;)

      Usuń
  8. Z tego wszystkiego to znam ino Pamiętniki wampirów ; p

    OdpowiedzUsuń
  9. Niektóre znam, ale "Shameless US" to może być fajny serial :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jest! Polecam jak się ma ochotę na coś wyjątkowo zabawnego :D

      Usuń
  10. Oglądałam jedynie "Pamiętniki wampirów" i czasami "How I Meet Your Mother", ale mam ochotę na "Hart of Dixie".

    OdpowiedzUsuń
  11. Z twojej listy znane mi są tylko "Pamiętniki Wampirów". Do "Suits" ostatnio zachęcała mnie koleżanka, więc może też zacznę oglądać. :)
    Zapraszam do zapoznania się z moja listą ulubionych seriali http://krainatysiacaksiag.blogspot.com/2013/03/top-10-ulubione-seriale.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Suits jest genialne! Normalnie zazdroszcze wszystkim tym, którzy ten serial mają jeszcze przed sobą!

      Usuń
  12. Z tych powyżej czytam tylko the Vampire Diaries , a tak poza tym to Pretty Little Liars oraz the Walking Dead . Polecam i zapraszam do mnie

    http://wampiryrzadza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń