środa

Tirarirariraram!

Spóźnione Szczęśliwego Nowego Roku ode mnie! :) Spełnienia marzeń, dotrzymania postanowień noworocznych i aby ten rok był udany!

Sobie samej życzę abym nauczyła się pisać krótsze zdania x_x

Jednak oprócz życzeń, które są bardzo ubogie, wiem, jednak wolę napisać jedno zdanie od serca niż skopiować wierszyk z internetu, chciałabym powiedzieć, że zwycięzcą w konkursie z kalendarzykiem z Muppetami została Kobra!
Zwyciężczyni została wybrana poprzez losowanie, nawet nagrałam całkiem sympatyczny film ale męczę się z nim i męczę, a zamieścić na blogu się nie chce, więc niestety nie będzie :C
Gratuluję i od razu mówię, ze następny konkurs będzie na 50.000 wejść, a biorąc pod uwagę fakt, że z nowym rokiem zamierzam bardziej dbać o bloga, mam nadzieję, że będzie to już niedługo! :)


Przy okazji jeszcze chciałam powiedzieć tylko, że rok 2012 nie był dla mnie dobry pod względem czytania książek. Nie cieszy mnie to, ale miałam bardzo często niemoc książkową i wiecej oglądałam filmów, seriali, które też są rewelacyjne, jednak nie mogę pozwolić na dalsze zaniedbywanie moich papierowych przyjaciół!  Dlatego, mimo, że w 2012 roku przeczytałam zaledwie 95 książek, w tym sporo mang, czyli komiksów, które się pożera w ciągu 40 minut, mam zamiar poprawić ten wynik w bieżącym roku i osiągnąć co najmniej to co było w roku 2011 (125 książek).

Tak więc jeszcze raz, wszystkim życzę aby ich zapał do czytania, do wszystkiego co kochanie, nigdy się nie ulotnił oraz gratuluję Kobrze.

Trzymajcie się wszyscy :3

8 komentarzy:

  1. Gratulacje do Zwycięzcy :) I wszystkiego najlepszego w 2013 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci w takim razie, abyś dopieła swoich postanowień :) Mam nadzieję, że w tym roku i ja dobiję do 125 książek :)
    Gratulacje także dla zwyciężczyni!
    Happy New Year! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci wszystkiego dobrego w Nowym Roku i abyś przeczytała jak najwięcej książek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje dla Kobry :)
    i wszystkiego najlepszego w 2013 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie zapraszam do nowej zabawy w świecie bloggerów - Liebster blog!
    Więcej na ten temat, oraz samej nominacji tutaj: http://miasto-recenzji.blogspot.com/2013/01/z-cyklu-czas-na-zabawe-liebster-blog.html
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje i wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla zwyciężczyni :D Również życzę wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie umiem składać życzeń, więc po prostu wszystkie dobrego i byś osiągnęła swoje postanowienia ;)
    Gratulacje dla zwyciężczyni :D

    OdpowiedzUsuń