sobota

Konkurs :)

Witam!
Ach, ta pora świąteczna, przydałoby się chyba jakiś konkurs zrobić? ;)

Tak się złożyło, że szanowne Wydawnictwo Egmont, przesłało mi w prezencie kalendarzyk książkowy na rok 2013 - cały w Muppetach! Bardzo mi się podoba, jednak niestety, ja kalendarz już mam, wiec wpadłam na pomysł aby dać szansę wygrania komuś szansę wygrania właśnie tego kalendarza plus jeszcze pewnego gratisika :)

Co zrobić aby go otrzymać?

Nic prostszego!

Aby zgarnąć Muppetowski kalendarzyk, należy w komentarzu napisać "Zgłaszam się", napisać swój adres e-mail oraz - co najważniejsze - udzielić odpowiedzi na następujące pytanie:

Jaki jest Twój wymarzony prezent pod choinkę?

Myślę, że raczej będzie to losowanie, jednak jeżeli stanie się tak, że ktoś elegancko UZASADNI swoją odpowiedź, urzekając mnie tym, to już wtedy sama wybiorę zwycięzcę, wiec warto wysilić się na 2-3 zdania ;)

Konkurs trwa od chwili umieszczenia tego postu do 23.12.2012, także szybka piłka ;)

Dodatkowo, bardzo ale to bardzo byłoby mi miło gdyby ktoś umieścił baner widoczny poniżej z podlinkowaniem do tego postu, oraz dodał mojego bloga do obserwowanych :)

Powodzenia!


22 komentarze:

  1. ja także dostałam kalendarz od wydawnictwa :) mojemu mężowy bardzo przypadł do gustu :)

    Nie wezmę udziału w konkursie, a pozostałym życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety nie mam go komu dać ;) Prezenty już dla wszystkich kupione :c

      Usuń
  2. Kalendarz zacny ;3 Bannerek umieściłam na swoim blogu w zakładce "Konkursy", ale nad odpowiedzią na Twoje pytanie muszę jeszcze pomyśleć :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesująca nagroda. Mój wymarzony prezent pod choinkę to oczywiście książka, ale taka która zachęci kupującego(prezent) do pomyślenia, że mi się spodoba. Pragnę żeby to była niespodzianka. Ewentualnie wybrałabym opasłe tomisko "Mitologi całego świata".
    Mój e-mail: kotekso@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Kalendarz z Muppetami :)

    bookandcooking@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się.
    krysia2304@buziaczek.pl
    Kalendarz chętnie bym podarowała mojej chrześnicy. Ona ma słabość do Muppetów, zaś mój wymarzony prezent pod choinkę, to e-czytnik.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim wymarzonym prezentem jest kalendarz z Muppetami. Uważam, że nie powinnaś odbierać mi tego niekwestionowanego szczęścia! Bądź człowiekiem. Miej uczucia... Możesz sprawić, że na mej twarzy pojawi się ogromny, szczery uśmiech, a na serduszku zrobi się od razu cieplej.

    abiardzka@op.pl

    Pozdrawiam. :)

    PS. Oczywiście, nie był to żaden rodzaj manipulacji Twą niesamowicie empatyczną osobowością. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już weszłam w posiadanie tego pięknego kalendarzyka (i nigdy bym go nie oddała! <3), więc dam szansę innym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jasne, ze się zgłaszam ;)
    karolka1999[at]interia.pl
    Jak dla zagorzałego mola książkowego, najlepszym prezentem dla mnie byłyby oczywiście ksiażki. Przez cały rok lista znacznie się wydłużyła, więc pozwolisz, że nie będę całej tutaj wypisywała. Ale moim absolutnym numer jeden będzie chyba "Miasto Zagubionych Dusz" - akurat brakuje mi tego tomu Darów Anioła na półce ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Również mam ten kalendarz i mimo, że mam już jeden na 2013, nie oddam go nikomu. Jest rewelacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się
    malamutka94@gmail.com

    Chciałabym dostać zdrowie. Od kilku lat poważnie choruję, niestety, jest to przypadłość, której nie da się wyleczyć. Męczę się, jeżdżę po szpitalach, ale mam nadzieję, że będzie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już kalendarz na przyszły rok posiadam, więc zostawiam szansę innym :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się ;)
    agatka105@gazeta.pl

    Pod choinkę chciałabym dostać miniaturową świnkę np. taką jak ta :
    http://m.onet.pl/_m/12948835df6a791b1dbbfb8cc8a7a520,62,37.jpg
    Kocham zwierzęta. Śmiesznie by było wychodzić z nią na spacer tak jak z psem. Może tym razem Mikołaj spełni moje marzenie?

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się :)
    milosniczkaksiazek@onet.pl
    baner zamieszczę w zakładce z konkursami na moim blogu, jak dokończę ten wpis :)

    Co chciałabym dostać pod choinkę? W zasadzie wyrosłam z otrzymywania jakichś szczególnych prezentów. Raczej są to różnego rodzaju drobiazgi, oznaki tego, że jednak ktoś tam o mnie pamięta. Najczęściej sama sobie sprawiam jakiś miły upominek. A czego bym sobie życzyła pod tegoroczną choinkę? Niczego materialnego. Chciałabym odrobiny więcej zdrowia dla mojej babci, która ostatnio coś nie domaga.

    OdpowiedzUsuń
  15. O ja! *.* Zgłaszam się!
    dzosefinn.91@gmail.pl
    banner za moment zamieszczę. ;)

    Ale postawiłaś pytanie. Co chciałabym dostać na gwiazdkę? Mój wymarzony prezent niestety nie jest materialny. Chciałabym dostać na święta prezent w formie zdrowia. Wiem, że to raczej płonny prezent, bo Mikołaj skupia się raczej na prezentarz rzeczowych więc... jeśli nie zdrowie, to z pewnością ucieszyłabym się z ramki na zdjęcia. Włożyłabym w nią zdjęcia osób, które sa są bliskie mojemu sercu.

    Pozdrawiam serdecznie!
    D. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się, wawrzyniak.angelika@gmail.com

    Co chciałabym dostać pod choinkę? Choćby kwadrans rozmowy z moją Babcią, zanim umarła. Krótką, małą chwilę Jej świadomości, bym mogła powiedzieć, że Ją kocham, żeby się nie bała i żeby nade mną czuwała, zanim i na mnie przyjdzie czas. A najbardziej bym chciała, żeby jeszcze pożyła kilka lat, ponieważ nie byłam gotowa na Jej śmierć i nadal się z nią nie pogodziłam.

    Kalendarz chciałabym podarować chłopakowi, bo mu się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się ;)
    stoje.za.drzwiami@gmail.com

    Chciałabym dostać ciepłe skarpety pod choinkę ;) Albo może jakieś wełniane swetrzysko z reniferem, grunt by grzał. A najlepiej to niech będzie już maj!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się,
    bo nadal nie mam kalendarza na 2013 rok!

    ilonusek@gmail.com

    |Pod choinkę chciałabym dostać prezent w postaci II kreseczek na teście ciążowym :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się. :) misha@autograf.pl

    Może mój prezent niekoniecznie byłby "pod choinkę", ale... chciałabym spotkać się z moim chłopakiem. Niby proste, prawda? Tyle, że mój mężczyzna mieszka 500 km ode mnie, nie widziałam go już prawie dwa miesiące... Aktualnie żyję tylko tym, że spotkamy się za 9 dni, ale jego obecność na Wigilii byłaby czymś niezwykłym. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się :)
    karine.chatier@gmail.com
    zapraszam także do mnie: ksiezycownia.blogspot.com

    Moim wymarzonym prezentem pod choinkę jest podobno prześwietna seria książek Gail Carriger- "Protektorat Parasola".
    Dlaczego? Cóż, ferie świąteczne są dosyć długie, a nie ma nic tak cudownego, jak spędzenie wolnego czasu z książką... Do tego tak wyjątkową!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się. :3
    Mail to: nikuss1@amorki.pl

    Święta się zbliżają,
    Prezent by się chciało...
    Książka, laptop, może film?
    Nie to chcę najbardziej w świcie!
    Lecz małego zwierzaczka...
    Jakiego?
    Kameleona!
    Mały, śliczny, zieloniutki!
    Prezent byłby to wspaniały. :3

    OdpowiedzUsuń