piątek

Stosik #2

Nie wiem sama czemu regularnie nie umieszczam stosików książek, po prostu tego nie wiem. Jeden umieściłam w wakacje, a teraz przyszła pora na ten ze zdobyczami z września/października, na dodatek nie wszystkimi, bo dużo książek jest pożyczonych :) Tak więc zapraszam do oglądania :D


Przepraszam za okropną jakość zdjęć!


Od góry:
1. Isola - Isabel Abedi (zakup własny)
2. Piękni i martwi - Ywonne Woon (zakup własny)
3. Wieczne pragnienie - Laura Wright (zakup własny)
4. Dziewczyna o szklanych stopach - Ali Shaw (zakup własny)
5. Nocny wędrowiec - Jocelynn Drake (zakup własny)
6. Monster high. Upiór z sąsiedztwa - Lisi Harrison (od wydawnictwa Bukowy Las) [recenzja >>TU<<]
7. Pieśni ziemi- Elspeth Cooper (zakup łasny)
8. Mroczny szept - Gena Showalter (od wydawnictwa Mira) [recenzja >>TU<<]




Od góry:
9. Świt demonów - Wiliam Hussey  (od wydawnictwa Jaguar) [recenzja >>TU<<]
9. W mocy ducha - Richelle Mead (zakup własny)
10. Ciepłe ciała - Isaac Marion (wymiana)
11. Czarodzieje - Lev Grossman (wymiana)
12. Hyperversum - Cecilia Randall (okazja na allegro za 13 zł :D)
13. Demony. Pokusa - Lisa Desrochers (od Wydawnictwa Dolnośląskiego) [recenzja >>TU<<]
14. Imperium wampirów - Clay&Susan Griffith (od serwisu nakanapie już jakiś czas temu) [recenzja >>TU<<]
15. Królestwo czarnego łabędzia - Lee Caroll (zakup własny) [recenzja >>TU<<]




Od góry:
16. Mag niezależny Flossia Naren cz. 1 - Kira Izmajłowa (zakup własny)
17. Zawód: Wiedźma cz. 2 - Olga Gromyko (zakup własny)
18. Strąceni - Gwen Hayes (wymiana)
19. Pomiędzy - Tara Hudson (od wydawnictwa Jaguar)
20. Mrok (od wydawnictwa Jaguar)
21. Dziedzictwo mroku - Bree Despein (od wydawnictwa Galeria książki)
22. Przekraczając granice - Oksana Pankiejewa (zakup własny)
23. Odnaleźć swą drogę - Aleksandra Ruda (zakup własny) [recenzja >>TU<<]
24. Zawsze przy mnie stój - Carolyn  Jess-Cooke


STOSIK KSIĄŻEK POŻYCZONYCH, ALBO TAKICH KTÓRE Z JAKIEGOŚ POWODU NIE POJAWIŁY SIĘ NA ZDJĘCIACH XD


25. W pół drogi do grobu - Jeaniene Frost (od wydawnictwa MAG) [recenzja >>TU<<]
26. Łaska utracona - Bree Despein (od wydawnictwa Galeria książki)
27. Dziewczyna w czerwonej pelerynie (jw.)
28. Krew aniołów - Nalini Sigh (zakup własny)
29. Walka światła i mroku o Percy Parker - Leanna Renee Hieber (zakup własny)
30. Obsydianowe serce cz.1 - Ju Honish (zakup własny)
31. Zawód: wiedźma cz. 1 (zakup własny)
32. Znak kości - Patricia Briggs (zakup własny)
33. Nowy wspaniały świat - Huxley
34. Kroniki świata wynurzonego 1 - Licia Troisi (od wydawnictwa Videograf II)


Książki zaznaczone na fioletowo to już przeczytane,a  na czarno jeszcze nie :D Za to te pogrubioną czcionką to takie książki, an które teraz mam manię... są o magii i są śmieszne, oraz rosyjskich autorek. Nie wiem jak się nazywają, wiec osobiście nazywam je Rozwalajacymi Książkami z Fabryki :D 


No to wiec to chyba na tyle ;D Następny stosik... zapewne gdzieś w listopadzie :D
____________________________________
Zapraszam na dół, na recenzję Straży : D

20 komentarzy:

  1. No, no piękny stos, zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także jestem pod wielkim urokiem twego stosiku. Wszystkie pozycje mi się podobają i z chęcią zobaczyłabym je na swojej półce ;-)
    Pozostaje życzyć niezapomnianych wrażeń podczas czytania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, tylko pozazdrościć takiej ilości książek:) Hyperversum w takiej cenie, jej zastanawiam się dlaczego przestałam zaglądać na allegro:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne okazałe stosy! Chętnie bym coś pożyczyła!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne stosiki ;) Dobrze, że już tak dużo do czytania na coraz mroźniejsze jesienne dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie nazbierałaś sporo tych książeczek, wiele z nich chętnie bym pożyczyła :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojeeezuuu! Jakie piękne i duże ;) Zazdroszczę Ci naprawdę! Miłej lektury życzę xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow ile książek! Chciałabym mieć tyle czasu na czytanie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powalające stosiki...chętnie bym zabrała ci parę książek :D
    Czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne stosy parę tytułów skopiuje by kupić w przyszłości ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O jejku ile książek?
    Najbardziej interesuje mnie "Mrok" już się nie mogę doczekać kiedy dostanę do w swoje łapki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę Imperium I pomiędzy:) Czekam na recenzje Hiperverstum i Zawsze przymnie stój^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fonin - miałam tak samo!

    Maruda - hehe, Pomiędzy dzisiaj zaczęłam i dzisiaj skończyłam, a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Stosiki dają mi wiele radości - tak pokaźne zwłaszcza! Niektóre z tych tytułów już znam lub mam, niektóre są kompletnie nie dla mnie. Ale to nieważne - oko moje raduje się bardzo na ten widok :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Było wiele powodów do radości, gdy tak przeglądałam twój stosik (np. Pieśni ziemi, Mrok czy Łowca Czarownic), ale gdy zobaczyłam Wiedźmę Olgi Gromyko to zaczęłam piszczeć ze szczęścia ^^. Tydzień temu sama skończyłam drugą część i nie mogę się doczekać, kiedy zacznę Opiekunki.
    Ciekawa jestem twojego zdania o Kirze Izmajłowej i Oksanie Pankiejewej :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. To ja mogę podebrać kilka i iść? Piękne stosy!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne stosiki!;)
    Nie czytałam chyba żadnych z książek,ale przykuły moją uwagę: "Pomiędzy","Ciepłe ciała" i "Dziewczyna w czerwonej pelerynie"- te z chęcią bym przeczytała i czekam na ich recenzje;D
    Zapraszam Cię na mój blog z recenzjami książek;) {centerbook.blog.onet.pl}

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny stosik :D Życzę miłej lektury ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Ogrooomny stosik *-*
    Zazdroszczę, ale życzę miłej lektury :D

    Przyznam się szczerze, że czytałam tylko "Pięknych i martwych" :D
    Masz drugą część powieści o Percy Parker! *-* Zaaazdroszczę xD

    OdpowiedzUsuń