poniedziałek

Konkurs :)

No więc, z okazji 10.000 wejść, za które bardzo dziękuję, postanowiłam ogłosić niewielki konkurs :) Nie będzie on jakoś specjalnie skomplikowany, gdyż chcę, aby dużo osób się na niego zgłosiło, a ostatnim razem miałam zaledwie kilkanaście zgłoszeń. Więc zapraszam :)


Do wygrania jest książka "Kuszące zło" autorstwa Keri Arthur. Już trzecia część przygód Riley Jenson, może trafić właśnie do Ciebie! Co zrobić aby mieć szansę na zgarnięcie tej właśnie książeczki? Nic prostszego! Wystarczy jedynie wpisać w komentarzu, że się zgłaszacie, oraz odpowiedzieć mi na pytanie jakiego wydawnictwa książki najbardziej Ci się podobają, najchętniej kupujesz i najwięcej masz na półce? Nie wymagam jakiegoś eseju, a jednego zdania :) Zrób to, masz szansę na to, aby książka była Twoja!


Jeżeli ktoś nie ma konta na bloga, bardzo bym prosiła o zostawienie swojego adresu e-mail!


Termin? Od dzisiaj do...niech będzie soboty 29. października. Myślę, że wszyscy w tym czasie zdążą!


Na koniec jeszcze poproszę o wywieszenie tego bardzo skromniutkiego bannerka u siebie na blogu. Nie jest to wymagane, ale będzie mi niezmiernie miło!




PS: Pytanie jest z mojej czystej ciekawości :D Uznałam, że samo "zgłaszam się" w komentarzu wymusiłoby od Was zbyt mało wysiłku ;)


Mam nadzieję, że zgłosi się wiele osób! Pozdrawiam i życzę szczęścia!


UWAGA!
Dostałam informację, że niektóre osoby, nie posiadające konta na bloggerze w żaden sposób nie mogą dodać komentarza, dlatego takie osoby proszę o pisanie zgłoszenia na moje konto na LubimyCzytać oraz e-mail: paula128@buziaczek.pl

50 komentarzy:

  1. Hmmm najwięcej mam książek z wydawnictwa Mag. Mam wrażenie, że ich tytuły najbardziej trafiają w mój gust :)

    Zgłaszam się oczywiście! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje 10 000 wejść !
    Najwięcej mam książek wydawnictwa Amber. Wydawnictwo jest już na naszym rynku od dość dawna i dzięki nim poznałam wiele ciekawych historii :)
    Zgłaszam się bardzo chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję tej niesamowitej liczby! (:

    Zgłaszam się :D
    Najwięcej książek mam wydawnictwa Amber. Są to same książki fantastyczne. Wydawnictwo Amber, wydaje po prostu świetne książki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję tak wielu wejść:)

    Okazuje się, że najwięcej książek mam z wydawnictwa Amber, następnie z Jaguara. Amber wydaje dużo książek i to pewnie dlatego. Za to okładki i wydania z Jaguara są o wiele lepsze:)

    Tak, tak... Zgłaszam się i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Więc zgłaszam się. Najwięcej książek mam chyba z Galerii Książki. Uwielbiam fantastykę, a u nich jest tego dużo i to różne rodzaje, nie tylko wampiry czy wilkołaki, ale także anioły, madzy i starodawne królestwa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję 10000 wejść!

    Hmm.. jakiego wydawnictwa mam najwięcej na półkach? Podobnie jak wyżej, dużo mam książek Ambera, dodatkowo jeszcze Naszej Księgarni oraz (aż się zdziwiłam jak wiele) Galerii Książki. Jednak zdecydowanymi perełkami, zresztą najbardziej widocznymi na półkach, są książki wydawnictwa Jaguar :D To jest również odpowiedź większość twoich pytań. Mają niesamowite książki, a Zwiadowcy i GONE przede wszystkim zasilają moje biblioteczki :)

    Zgłaszam się, zgłaszam oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby takie proste pytanie... Wiesz, że nie jestem pewna? Ale chyba Hachette. Chomikuje książki od niedawna i tak myślę, że z tego wydawnictwa mam chwilowo najwięcej ;)

    Oczywiście zgłaszam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaskakująco dużo mam prószyńskiego.

    Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawdopodobnie zgłosiłabym się, gdyby nie chodziło o trzecią część cyklu. :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Trudno powiedzieć, z którego wydawnictwa książek mam najwięcej ;D Z tego co mniej więcej oceniłam, to przeważa wydawnictwo Znak, a zaraz za nim Jaguar, którego książki uwielbiam ;)
    Gratuluję tylu wejść i oczywiście się zgłaszam. (:

    OdpowiedzUsuń
  11. Mag ;) Nie wiem dlaczego, może z powodu nagminnego czytania fantastyki? Chociaż może Fabryka Słów? Są jakoś tak po równo.

    Zgłaszam się, a czemu nie.
    PS. Śliczny blog. Taki tutaj porządek jak lubię i bardzo ładne tło.

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie na półkach królują głównie trzy wydawnictwa. Są to: WAB, Znak oraz Prószyński:). Jest to pewnie związane z tematyką książek, które czytam - psychologiczne, dramaty i ogólnie wszelkie życiowe powieści. Nie stronię jednak od fantastyki czy kryminałów:).

    Pozdrawiam i oczywiście zgłaszam się do konkursu!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam cię na mojego nowego bloga: http://papierowyazyl.blogspot.com/
    Pierwsza recenzja już niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Również się zgłaszam :)

    Moje ulubione wydawnictwo wydaje książki, które uwielbiam jeszcze przed lekturą, bo już sam napis "Esprit" na okładce jest dla mnie wystarczającą rekomendacją ;) Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się ;)
    Uwielbiam ksiązki wydawnictwa Galeria Książki.
    Najbardziej lubię fantastykę i właśnie książki o takiej
    tematyce goszczą na mojej półce ;) Jakie najchętniej kupuję? Oczywiście książki Trudi Canavan! ;)

    dinitte@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię książki Jaguara i od nich mam na półce najwięcej książek. Dlaczego? Bo wiem, że się nie zawiodę na nich.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się z największą przyjemnością :)

    Osobiście nie mam ulubionego wydawnictwa. Każde ma jakieś książki ,które sobie bardzo cenię. Natomiast na mojej półce najwięcej książek pochodzi od wydawnictwa Jaguar. Mają bardzo duży wybór w powieściach i to mi najbardziej się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wczoraj ogłosiłam konkurs z taką samą nagrodą książkową u siebie.xD Miejmy nadzieje, że nie wylosujemy tych samych osób.

    Co do wydawnictwa to bardzo cenię Espirt, Muzę i Znak. Poza tym nie wybaczyłabym sobie jakbym nie wspomniała o wydawnictwie Akcent. Uwielbiam ich książki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się bardzo chętnie.

    Moje ulubione wydawnictwa to: Znak, Erica, Wydawnictwo Literackie, Media Rodzina, Jaguar, Akapit-Press.
    Nie zwracam szczególnej uwagi na wydawnictwa, ale te powyższe wydały moje ulubione książki.

    PS. z lubimyczytac.pl jestem lubimyczytac.pl/profil/24459/elff xd ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłoszę się :P

    Mnie najbardziej podobają się książki wydawnictw Amber oraz Jaguar. Mag również wydaje ciekawe pozycje, aczkolwiek papier jest bardzo kiepskiej jakości, a litery ogromne.
    Najwięcej książek mam z wydawnictwa Amber. Tematyka odpowiada mi,oprawy (niektóre) są niczego sobie :)
    Oczywiście jest wiele innych wydawnictw publikujących ciekawe pozycje, jednakże te są według mnie najbardziej godne pochwały.

    Bannerek w poście na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się. Co do wydawnictwa nie mam ulubionego (bo w trakcie kupowania bardziej interesuje mnie tytuł i autor, zaś wydawcę traktuję jako ciekawostkę) ale najwięcej na półce mam Prószyńskiego i S-ki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Najwięcej mam książek od Fabryki Słów. Mają dobry gust.
    Bloga nie prowadzę, więc... bumpy@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się;)
    Jakoś najbardzie przypadły mi do gustu książki z wydawnictwo Znak.
    Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  24. Również się zgłaszam :)

    Najwięcej książek mam wydawnictwa Amber, wydają naprawdę dobre książki. Chociaż ostatnio mam coraz więcej książek innych wydawnictw ;)

    Gratuluję sporej ilości wejść! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się. Odnośnie książek, najwięcej mam z wydawnictwa replika, gdyż uważam że mają bardzo dużo ciekawych i interesujących pozycji. Ponadto spor też ostatnimi czasy znalazło się powieści od wyd. Prószyńskiego, który także posiada ambitne, intrygujące dzieła.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się. A najwięcej książek mam chyba Wydawnictwa Albatros. Dość sporo mam też Miry i Amber. Przyznam się, że czasem zdarza mi się kupić książki ze względu na okładkę. Ale to chyba przydarza się nie tylko mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się!
    Najbardziej podobają mi się oraz najchętniej kupuję książki od wydawnictwa Amber. Jednak na półce zdecydowanie najwięcej mam książek od wydawnictwa MAG.

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się. W sumie chyba każdego wydawnictwa mam po trochę książek. Sporo mam z Videografu (za sprawą BDB), Maga, Naszej Księgarni, Jaguara... Ale to chyba Amber mam najwięcej, bo budował moją miłość do książek od najmłodszych lat, wydając książki Meg Cabot. Ostatnio jednak kupuję więcej od Jaguara, bo wydaje dość szybko i ciekawe tytuły. Nie znaczy to jednak, że zaniedbuje inne wydawnictwa, bo np. Fabryka Słów wydaje genialne polskie tytuły. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. O Boziu! Zgłaszam się! Oczywiście, że tak ;) Ojjj za tą książkę bym życie oddała xD

    A jakiego wydawnictwa mam najwięcej u siebie na półce? Góruje Książnica i Wyd. Dolnośląskie ;) Ale to głównie dlatego, że szaleję za czytaniem serii wydawniczych - no i oczywiście fantasy i paranormal =)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dobra, zgłaszam się. Najbardziej lubię książki wydawnictwa Amber, ale na półce nadal króluje seria Christie wydawnictwa Dolnośląskiego. Zaraz zamieszczę banerek:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Rany, cieszę się, że już mam tyle zgłoszeń! Od siebie dodam, że wydawnictwem które najbardziej cenię jest kochana Fabryczka, ale najwięcej mam Ambera, przez młodzieżówki których nie dałam rady się pozbyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Serdeczne gratulacje z okazji dużej ilości wejść, oczywiście życzę ich coraz więcej.
    Ja również się zgłaszam.
    Najwięcej książek mam wydawnictwa Amber.
    Tatiana
    tati10@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się do konkursu :)
    Na swojej półce nie mam zbyt wielu książek, jednak najczęściej kupuję te od Wydawnictwa Otwartego. Ich pozycje najbardziej mnie interesują i muszę przyznać, że okładki wydawanych przez nich książek zawsze wyglądają cudownie.
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się :)
    justynka68@poczta.onet.pl
    Na półkach najwięcej mam książek wydawnictwa Red Horse.Wydają książki Kathy Reichs,które wręcz ubóstwiam :))

    Gratuluję tylu wejść,oby było ich coraz więcej!

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też się zgłaszam.

    U mnie króluje Świat Książki, zaraz za nim jest Nasza Księgarnia (których książki po prostu uwielbiam) i Muza.

    OdpowiedzUsuń
  36. I ja się zgłaszam :)
    Najbardziej podobają mi się, najczęście kupuję i najwięcej mam na półce książek wydawnictwa Otwartego, Mag, Albatros i Muzy :3

    OdpowiedzUsuń
  37. No to ja też spróbuję swoich sił :)

    Jakiego wydawnictwa książki najbardziej Ci się podobają, najchętniej kupujesz i najwięcej masz na półce?
    _____
    Ja mam najwięcej książek chyba z wydawnictwa Amber z czysto-praktycznego powodu. Ponieważ książki z wyżej wymienionego wydawnictwa można kupić z największą obniżką <3 :D

    Pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Też się zgłaszam:)

    Po szybkim przeglądzie książek stwierdzam, że najbardziej podobają mi się i najczęściej kupuję te od wydawnictwa Otwartego, Mag i Amber... ale też Bukowy las i Wilga.

    weronika1395@gmail.com

    Pozdrawiam i gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się !!!!
    Jeszcze nie kupiłam książki więc może uda mi się ją wygrać :D
    Na mojej półce najwięcej książek jest z wydawnictwa Mag ale nie dlatego że uwielbiam to wydawnictwo tylko dlatego że wydają moje ulubione książki i serie. tak jak np. w tym momencie Nocną Łowczynię - którą czytałam już wielokrotnie w wersji nieoficjalnej. kolejnym wydawnictwem jest wydawnictwo videograf II z powodu serii o Bractwie Czarnego Sztyletu. w mniejszych ilościach mam książki z wydawnictw Amber i Jaguar. znajdą się również u mnie książki o Anicie Blake z wydawnictwa Zysk i S-ka. obecnie moja biblioteczka również będzie się zapełniać książkami wydawnictwa Erica no bo któż by się oparł zdobyciu lub kupieniu serii książek o Riley Jensen. :D
    Pozdrawiam wszystkich :*
    mój mail to: patrycja.nowak102@gmail.com
    Pati

    OdpowiedzUsuń
  40. aaaa.... zapomniałam dodać że biblioteczka niestety ugina się od książek naukowych przede wszystkim z wydawnictwa Urban & Partner, wydawnictwo lekarskie PZWL, WSiP, PWN itd... ale to już niedotyczy...
    Pati

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się.

    A więc, najwięcej książek mam z wydawnictwa Galeria Książki. Jakoś wcześniej nie zwracałam na wydawnictwo uwagi, ale teraz widzę, że wydają bardzo dużo książek, które interesują mnei swoją tematyką. I również bardzo podobają mi się okładki.

    pastelova182@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się ;)
    Najwięcej książek mam wydawnictwa Albatros ale tuż za nim jest Amber ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zdecydowanie Jaguar i Mag ;) Uwielbiam ;p

    OdpowiedzUsuń
  44. Hmmm... Które wydawnictwo ?
    Nie jestem specjalną fanką któregokolwiek ;)
    Po prostu uwielbiam czytać książki i często porównuję je do... czekolady ! ;) Dlaczego? Bo według mnie owszem, interesująca okładka przyciąga wzrok, ale najbardziej liczy się wnętrze ;) A jeżeli miałabym wybierać, to padłoby na Fabrykę Słów - nie popełniają literówek, więc pozycje czyta się z przyjemnością, a i widok okładki na półce cieszy oko i aż chce się czytać ;)
    A wracając do czekolady - Fabrykę Słów porównałabym z Alpen Gold truskawkową - no bo czy znajdzie się ktokolwiek kto jej nie ubóstwia ? ;)

    weroonika18@gmail.com (Walkiria)

    PS.: Nareszcie mogę obejrzeć sobie twój blog ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  45. zgłaszam się :)
    Nigdy nie sprawdzałam jakiego wydawnictwa mam najwięcej książek, ale podejrzewam, że Fabryki Słów. Dlaczego? Powód jest prosty, ponieważ ich książki najrzadziej mogę zdobyć w bibliotece :) Jednak również dlatego, że wydają bardzo fajne książki, które mnie interesują.

    madzik-dragon@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratulacje :-)

    Oczywiście się zgłaszam. Najchętniej czytam książki Maga i Fabryki Słów i właśnie książki tych wydawnictw można u mnie spotkać najczęściej :-P
    Co najchętniej kupuję ?
    To co akurat mi się spodoba :-D

    emali: ptysia.b@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam się.

    Trudno mi powiedzieć, książek jakiego wydawnictwo mam najwięcej. MAG i Fabryka Słów są moimi faworytami jeśli chodzi o fantastykę. Bardzo często kupuję też książeczki Harlequina, które idealnie się sprawdzają jako lektura do autobusu :) Mam też sporą kolekcję sag wydawanych pod szyldem "Kolekcja Faktu".

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  49. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń