piątek

Stosiki wakacyjno-lipcowe ;)

Na wielu blogach zaobserwowałam ostatnimi czasy stosiki wakacyjne, więc pomyślałam, ze ja się Wam swoimi zdobyczami także pochwalę. Mam nadzieję, że na wszystkie pozycje przyjdzie czas, chociaż pewnie zaraz dojdą nowe :) Tak więc zapraszam :D

Przepraszam za słaba jakość zdjęć ale robiłam je iPadem 2, a jesli ktoś ma to wie, ze zdjęcia nie wychodzą najlepiej ;)


Od góry:
1. "Anioł" L.A. Weatherly - z wymianki za "Królową Lata" ;)
2. "Bogini Oceanu" P.C. Cast - zakup własny, najbardziej wyczekiwana ksiązka :D (już zaczęłam i najgorsze w niej jest to, że gdy się czyta i rozkłada książkę dość szeroko robią się zagięcja na grzbiecie ;<)
3. "Syrena" Tricia Rayburn - książka-niespodzianka z Wakacyjnej Wymiany ;)
4. "Córka burzy" Richelle Mead - wstyd się przyznać ale kupiona tuż po premierze a jeszcze nie zaczęta.
5. "Spętani przez Bogów" Josephine Angelini - zakup na promocji w Empiku
6. "Cień nocy" Andrea Cremer - niestety to samo co w wypadku "Córki burzy" ;)
7. "Dziewczyna, która pływała z delfinami" Sabina Berman - trochę nie mój gatunek ale czytałam wiele dobrych opinii i dzięki wydawnictwu Znak niedługo pojawi się recenzja :)



Od góry:
8. "Czerwień rubinu" Kierstin Gier - także kupiona po premierze, jeszcze nie przeczytana (ale nie mogę się doczekać!).
9. "Ognista" Sophie Jordan - to samo co wyżej.
10. "Neva" Sara Grant - wygrana w konkursie na Qfancie
11. "Pocałunek demona" Lynn Raven - z wymianki.
12. "Lament. Intryga królowej elfów" Maggie Stiefvater - także z wymiany.
13. "Intruz" Stephanie Meyer - z wymiany. Nie mogę się doczekać, tyle pozytywnych opinii czytałam!
14. "Nawiedzone miasteczko Shadow Hills" Anastasia Hopcus (oparta) - także z wymiany a recenzja jutro/pojutrze.

 
Od góry:
15. "Córki księżyca. Bogini nocy/W zimnym ogniu" Lynne Ewing - od wydawnictwa Jaguar
16. "Córki księżyca. Nocny cień/Tajemny zwój" Lynne Ewing - wygrana w konkursie na LubimyCzytać.
17,18,19. "Pocałunek żelaza", "Więzy krwi", "Zew ksieżyca" Patricia Briggs - zakup własny. Nie mogę sie doczekać!!

Na chwilę obecną to by było na tyle ;) Jeśli chcecie polecic mi jakąś książkę stąd którą powinnam przeczytac jako pierwszą chetnie wysłucham propozycji :D
Miłego weekendu dziewczyny (no chyba, ze o czymś nie wiem i jacyś ludzie płci męskiej tez odwiedzają mojego bloga) ;D

PS: trochę nie w temat, ale moja rodzicielka ostatnio zauważyła, że gdy piszę na klawiaturze to piszę tylko palcami wskazującymi. Wy też tak macie, czy jestem jakaś inna XD?

27 komentarzy:

  1. Bardzo atrakcyjne stosy, zapowiadają się miłe wakacje :) Ja usilnie próbuję nauczyć się pisać dwiema rękami, a nie tylko palcami wskazującymi, ale z rozpędu czasem mi tak wychodzi ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne stosy :)Kilka pozycji bym chetnie ci podkradła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje książki, żadnego podkradania! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Z pierwszego stosiku czytałam "Anioła", a z drugiego "Intruza". Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne stosiki :) jakaś połowa książek jest mi już dobrze znana, gdyż przeczytałam je dość niedawno, jednak co najmniej dwóch zazdroszczę, bo mam na nie wielką ochotę :D Milego czytania życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne stosiki!
    Zazdroszczę syreny, ja przymierzam się do kupna:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Patricii Briggs zazdroszczę! Od bardzo dawna chciałabym ale jakoś nie mogę się zebrać :d W ogóle oba stosiki piękne, każdą mam w liście 'do przeczytania' chyba :P

    OdpowiedzUsuń
  8. @Izuś - Syrenę zaczęłam ale niestety nie dane mi było skończyć a zapowiadała się świetnie, więc kupuj!

    @Yossa - do kupienia tej serii zbierałam się nie wiadomo ile ale teraz w końcu się zmobilizowałam, bo w końcu w sierpniu "Znak kości", czwarta część :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietne stosy;)
    Sama paru książek zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stosy!
    A co do pisania na klawiaturze, to piszę obiema dłońmi i używam wszystkich palców (poza kciukami)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne stosiki (albo jeden stos xD). Kilku pozycji zazdroszczę, a kilka z nich czytałam.:) Ja piszę na klawiaturze tylko środkowymi palcami. xD

    OdpowiedzUsuń
  12. @Kate właśnie piszę ten post tylko środkowymi palcami tak jak ty i... jakoś tak śmiesznie! XD A wszystkimi palcami w ogóle nie umiem. Nie wiem co mnie wzięło na pytanie o wasze palce XD

    OdpowiedzUsuń
  13. Super stosiki!
    Czytałam "Intruza", totalne zaskoczenie (pozytywne) po serii o wampirach :)
    Ja podobnie jak Ty, piszę palcami wskazującymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę kilka książek które już przeczytałam i kilka, które na mnie czekają, ale stos zapowiada się fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. O Boziu... Każdej książki Ci zazdroszczę... Eh...

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie cudowne stosiki ! Same perełki tam masz. Ja niedługo zabieram się za "Boginię Oceanu" i wprost nie mogę się doczeka :)
    Ja piszę dwoma rękoma i już nie patrzę na klawiaturę nawet ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne stosiki. Widzę wiele interesujących książek :) Czekam na recenzje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. No to widzę ża masz co czytać :) Świetne stosiki :) Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Woow, ale cudowne stosy <3 I ile nałapałaś z wymiany! Zazdroszczę :)
    Z tego, co masz u mnie też większość stoi na półkach i czeka na swoją kolej, ale mogę Ci polecić "Cień nocy" - naprawdę wyjątkowa historia, idealna na wakacje :) Albo seria Patricii Briggs, która podbiła moje serce, bo już w sierpniu wychodzi 4 tom ;)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  20. @Ven - właśnie z powodu wydania w sierpniu czwartej części kupiłam wszystkie trzy :D A Cień nocy owszem, należy do moich priorytetów :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny stosik, bardzo fajnie odzwierciedla to co lubisz, widać, że masz swój profil :)

    ja z niecierpliwością czekam na recenzje książkę Briggs już od dawna mam na nie ochotę ale jakoś nam nie po drodze

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne stosiki, choć mówię to ze smutkiem, bo za bardzo zazdroszczę :) Chętnie podkradłabym Ci ,,Spętanych przez Bogów" czy "Nawiedzone miasteczko...", eh... No cóż, trzeba będzie się zająć szukaniem ich ;) Co do ,,Intruza" to zdecydowanie lepszy od ,,Zmierzchu". Ma pomysł, ma bohaterów... Naprawdę, na miejscu Meyer pozostałabym na niej, a darowałabym sobie tamtą opowiastkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kilka książek posiadam, a kilka chętnie bym Ci zabrała :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Widzę, że polowanie się udało :) Żadnej z tych książek nie mogę Ci polecić, bo żadnej nie czytałam, ale wiele z nich chętnie bym powitała w swoim domu ;)
    Pisanie na klawiaturze zależy od tego, jak komu jest wygodnie. Ja zazwyczaj piszę palcem środkowym i wskazującym każdej ręki ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne stosy! Kilku książek bardzo zazdroszczę.
    A ja piszę przede wszystkim środkowymi palcami, chociaż zdarza mi się używać innych. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Noooo to biorę stosiki i zmykam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hola, hola, nie oddam tak łatwo! :D

    OdpowiedzUsuń