wtorek

One Lovely Blog Award

Cześć wam ;)
Tym razem nie zaszczycę was jakąś recenzją, stosikami czy konkursem, a jedynie moją nominacją do One Lovely Blog Award przez Zuzę, którą znam bardziej z forum (które jest moim ulubionym forum, serdecznie was wszystkie zapraszam) niż świata blogowego, ale miło, że o mnie i tak o mnie pomyślała, więc dziękuję bardzo :)




Zasady: 
- napisz u siebie podziękowania i wklej link blogera, który cię nominował,
- napisz o sobie siedem rzeczy, 
- nominuj szesnaście innych, cudownych blogerów (nie można nominować osoby, która cię nominowała),
- napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji.


Podziękowania były, link wkleiłam więc teraz pora na 7 rzeczy o mnie. Przyznam, że ciężko jest mi opisywać siebie samą, ale zobaczymy co z tego wyjdzie ;)



1. Mam manię siedzenia na kilku (nastu) stronach w sieci naraz. Gdy siedzę przed komputerem muszę mieć otwarte wszystko co się da, żeby w wypadku nadesłanej wiadomości jak najszybciej na nią odpisać. Gdy muszę odejść od komputera na 10 min w ciągu których muszę wyłączyć te wszystkie karty, po powrocie muszę wszystko włączyć jeszcze raz tylko, żeby sprawdzić czy nie przyszła nowa wiadomość i przez te wszystkie czynniki często zwieszam komputery i doprowadzam do ich zepsucia. Z resztą nie tylko komputery. Psuję wszystko co elektroniczne, przestałam nawet liczyć ile telefonów zakończyło już żywota przez to, że należały do mnie. Aktualnie, jak pewnie żadna z was, nie mam komórki ale posprzedawałam książki i uzbierałam na xperię! XD

2. Kocham bajki. Uwielbiam czasem włączyć sobie starą, dobrą Królewnę śnieżkę, Śpiącą królewnę, Kopciuszka czy Kubusia Puchatka, bo te nowe bajki moim zdaniem nie mają w sobie tej magii którą miały tamte. Są pełne dziwnych odzywek nadających się do komedii, chociaż co prawda nie raz się przy nich śmieję i w głębi serca lubię także czasem obejrzeć Księżniczkę i żabę czy Zaplątanych. 

3. Nienawidzę insektów. Nie ma po prostu nic gorszego od robali. A już z tego wszystkiego najgorsze są pająki, po prostu gdy je widzę cała w trybie natychmiastowym uzbrajam się w gęsią skórkę i staram się je zabić tym, co tylko znajdzie się pod ręką, a jeśli mi się to nie udaje, od razu kogoś wołam, albo nie spuszczam pająka z oczu, żeby się gdzie indziej nie zaszył. Bo lepiej go widzieć, niż wiedzieć, że jest ale w innym miejscu.

4. Jestem BARDZO niecierpliwa. Podam przykład bardzo częsty a sprzed kilku minut. Piszę tego posta na wnerwiającym iMacu (jednak tylko na nim mogę mieć otwarte kilkanaście kart), mam już zapisane nie wiadomo ile i nagle wszystko mi się usuwa. Nie ma po prostu chyba niczego bardziej dołującego. Zaczynam się tak wnerwiać, ze najchętniej po prostu bym coś rozniosła.

5. Mam brzydką cechę, której nie znoszę, mianowicie gdy mam książkę, po prostu nie mogę się powstrzymać, żeby nie zajrzeć na ostatnią stronę (na moje szczęście większość książek paranormal romance, a takie głównie czytam, kończy się podobnie XD) i po prostu dziękuję niebiosom, jeśli okazuje się, że nie wyjawia on wszystkiego.

6. Nienawidzę swojego ciała, swoich włosów... właściwie nie mam w sobie rzeczy do której mogłabym się nie przyczepić. Kolor moich włosów mi się nie podoba tak samo jak ich długość i ułożenie, mam za dużo pieprzyków, nie mogę się opalać, a jak opalam to an brązowo, mam za dużą stopę, jestem za gruba, mam krzywe ramiona, za szerokie barki... mogłabym tak wymieniać w nieskończoność i mimo, ze większość ludzi mówi mi, ze nie, wcale taka nie jesteś to ja źle czuję się w swoim ciele.

7. Mimo, że jestem osobą towarzyską i która w grupie czuje się świetnie, przez zamieszkanie na takim trochę... odludziu (chociaż nie aż takim bardzo ;)) polubiłam także samotność, a jeszcze kilka lat temu byłam non stop odtrącana. Nikt w szkole mnie nie lubił, nikt nie chciał się ze mną bawić. Teraz to się zmieniło, ale nadal lubię po prostu posiedzieć sama z książką.

Ok, mam nadzieję, ze chociaż przejrzałyście/iście kilka z tych punktów, co zdecydowanie nie jest waszym obowiązkiem,a le miło by było :D

Teraz lista blogów, które ja nominuję ;) (kolejność ZUPEŁNIE przypadkowa) Żałuję, że tak mało miejsc :( Starałam się wybierać osoby które jeszcze nie zostały nominowane :D

3. Kala
8. @lma
15. Ven
16. Monika

Życzę miłego, dalszego nominowania :D

8 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację ;***

    Co do insektów, to też ich nie znoszę :/ Ale wczoraj już przegięłam, bo przestraszyłam się zwykłej muchy ;P Nie moja wina, że była jakaś dziwna i odbijała się od podłogi! O pająkach już nie wspomnę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację, schlebia mi to, jednak pozwolisz, że nie wezmę udziału w zabawia. Powstał już taki rozgardiasz z nominacjami, że trudno się w tym odnaleźć.

    Tez nienawidzę robali, mam arachnofobię ...strach się bać :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ven, ja osobiście też bym się takiej muchy bała :D I jeszcze nie znoszę ciem *_*

    Natula to nie moja sprawa ;) Jeśli nie, to nikt Cię nie zmusza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za nominację :) Przyznam, że się nie spodziewałam, aczkolwiek była to bardzo miła niespodzianka :) Dołączyłam się do zabawy ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam Cię do nagrody One Lovely Blog Award. :) Informacje w moim dzisiejszym poście. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czuję się mile zaskoczona. Naprawdę, nie spodziewałam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam manie otwierania kilku okienek na kompie, podobnie nie znoszę robali (niech żyje wynalazca siatek w oknach) i brak mi cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam często dużo okienek pootwieranych i kocham bajki :D

    OdpowiedzUsuń