poniedziałek

KONKURS z Riley Jenson

Witam w pierwszym, i na 100% nie ostatnim moim blogowym konkursie. Z jakiej okazji? A bo ja wiem. Może koniec roku szkolnego? 1500-setny post? Kto z resztą nie chciałby sobie sprawić nowej książki na wczasy? Jesteście gotowi na konkursik z którego możecie wynieść książki z cyklu "Zew Nocy"'? Nie zwlekając dłużej, bo komu się chce to czytać: zaczynajmy :)  






ZADANIE KONKURSOWE
Zadanie polega na wymyśleniu swojej własnej hybrydy* stworzonej z jednej, lub dwóch dowolnych postaci z gatunku paranormalnego/fantasy (bo może być też tak, że jeden paranormal i jedna istota z realnego świata - chociażby człowiek czy jakieś zwierzę) i w max. 20 zdaniach opisać ową hybrydę, to znaczy: napisać o jej wyglądzie, charakterze, upodobaniach... wszystko co tylko Wam przyjdzie do głowy!

WAŻNE: Nie może zabraknąć informacji o wyglądzie i o cechach jakie hybryda odziedziczyła po jednej postaci i po drugiej! Przyjmę prace bez tego, ale to pomaga sobie postać wyobrazić, a do tego zmierzamy, czyż nie ;)?

PYTANIE DODATKOWE:
Jak się nazywa (nick) chomik autorki tłumaczenia Wschodzącego Ksieżyca, Kingi Składanowskiej?

UWAGA: Osobt które odpowiedzą na pytanie dodatkowe mają szansę wygrań komplet - "Wschodzący księżyc" + "Całując grzech" :)

SPOSÓB NA WYGRANĄ
Proste - zaskoczyć mnie! Po co mi mega długa rozpiska, skoro nie będzie o niczym oryginalnym i ciekawym? Oczekuję od was poczucia humoru! Stworzenia oraz połączenia mogą być jak najbardziej absurdalne. Chcę się śmiać w głos! Chociaż oczywiście każdą pracę przeczytam :)

TERMINY, FORMA I JURY
Konkurs trwa do północy 21 czerwca, choć wiadomo - jak ktoś przyśle kilka godzin po czasie to ma szczęście bo zazwyczaj wtedy śpię i zaliczę, hehe :D Wyniki za to ogłoszone zostaną w dzień zakończenia roku szkolenego. Konkurs nie jest długi, ale właśnie o to chodzi. W jury znajduję się ja, Leanne oraz moja koleżanka całkowicie spoza blogowego świata chociaż również fanka książek z gatunku paranormal- Ola. Jesli zaś chodzi o formę to prosze mi prace przysyłać na maila podanego poniżej, tekst nie w załączniku, a w treści. Temat to po prostu "Konkurs". I ostatnie: Prace podpisywać swoimi danymi adresowymi (które oczywiscie użyję tylko do ewentualnej wysyłki nagród! Imię i nazwisko, ulica, miejscowość, kod pocztowy) oraz, jeśli macie konto na lubimyczytac.pl, to nickiem na tym portalu.

NAGRODY
Czyli najważniejsze :)
Dla osoby która odpowie na pytanie dodatkowe i najlepiej z grona tych, którzy na nie odpowiedzą napisze odpowiedź na zadanie: Komplet "Wschodzący księżyc" + "Całując grzech" Keri Arthur
Dla dwóch osób które najlepiej napiszą odpowiedź na zadanie, bez pytania: "Całując grzech" Keri Arthur

KOŃCOWE POSTANOWIENIA
Jeden uczęstnik ma prawo wysłać jedną pracę konkursową. Myślę, że nie trzeba pisać, że praca ma być samodzielna, bo raczej pomysłami na zadanie się dzielić nie będziecie ;)
Bardzo proszę wysyłać mi pracę w miarę poprawione - bez literówek i ortografów. Jakieś interpunkcyjne błędy jeszcze uznam ale nie przesadzajmy :)
Prace wysyłać na maila: paula128@buziaczek.pl

Mam szczerą nadzieję, że do konkursu zgłosi się sporo osób i te sporo osób powiadomi następne sporo osób o okazji do wygrania książek :)

Sponsorem nagród w tym konkursie jest niezawodny Instytut Wydawniczy Erica! Dziękujemy bardzo!



Bannerek :> Bardzo by mi było miło gdyby znalazł
się na czymś blogu reklamując konkurs :)

Wszelkie pytania pod tym postem :)
ZAPRSZAM! :D

*hybryda (moje tłumaczenie, więc może być trochę niezrozumiałe XD) - postać o cechach dwóch różnych stworzeń, gdzie od każdego jakąś cechę przejmuje tak jak na przykład Riley która z wilkołaka miała to, że się wogóle zamieniała w niego a z wampira, że potrafiła się np. okryć cieniem.

12 komentarzy:

  1. Na pewno wezmę udział ;) Bardzo podoba mi się zadanie konkursowe, fajny pomysł ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, przepraszam, że jedno pod drugim, jednak wydaje mi się, że nazwisko tłumaczki masz źle napisane, ona nie nazywa się przypadkiem Kinga Składanowska, a nie Składowska?

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym wzięła udział, ale skoro już dostałam od wydawnictwa, to się nie będę pchała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba będzie coś pokombinować z tym konkursem, bo moja siostra pokroiłaby się za taki komplet książek, a ja swoich nie oddam:D
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dam szansę innym ;)
    Informacje o konkursie zamieszczam u siebie na blogu w zakładce konkursy ;)
    Pozdrawiam !
    Niech wygra najlepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez damszanse innym:P Posiadam obie ksiażki he he
    ALe banerek ummieszcze u siebie-może któś sie skusi na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja chyba wezmę udział. Baner wklejam na bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za cynk na LC ;) Wezmę udział, za niedługo oczekuj mojej wiadomości ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja oczywiście udziału nie biorę, ale czekam na oryginalne prace i zgłaszać się ! :) Tristezza - ona dobrze napisała nazwisko tej Pani. :P
    A banner, oczywiście wkleiłam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Leanne - tristezza miała rację :) Ta Pani nazywa się Kinga Składanowska.

    Cieszę się, że tyle osób deklaruje się do wzięcia udziału :D Czekam na prace :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A, tak, faktycznie. xd Ja już nie kontaktuje.

    Ja teeż czekam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. hmmm bardzo ciekawy konkurs, napewno wezmę udział, choć troszkę późno się zorientowałam... No cóż spróbuję zdąrzyć.

    Banner wkleiłam na mojego bloga :)

    Pozdrawiam xD

    OdpowiedzUsuń