sobota

TRZECIE URODZINY BLOGA! Stosik #3

No i oto - TA DAM! Dzisiaj, 03.05.2014 roku mój blog kończy trzecie urodziny! W zeszłym roku przegapiłam tę datę, jednak teraz zrobiłam wszystko, aby o tym nie zapomnieć i jakimś cudem - udało mi się!

Mam wrażenie jakoby od momentu kiedy napisałam pierwszy post, pierwszą recenzję, minęła... chwilka. A tu już taki szmat czasu. Doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że miewałam lepsze i gorsze miesiące, a rok 2013 był chyba dla mnie najgorszy, jednak aktualnie robię wszystko aby 2014 był o wiele bardziej owocny. Naprawdę lubię robić to co właśnie tu, na tym blogu robię i za każdym razem kiedy na nowo "powracam" po jakieś tam przerwie, przypominam sobie o tym. Życzcie mi wytrwałości!

Z tej okazji (no dobra, tak naprawdę z okazji Światowego Dnia Książki) kupiłam sobie "parę" książek na najbliższy czas, bo ostatnio "wena na czytanie" mi powróciła, co niesamowicie cieszy mnie samą. Osoby naokoło - nieszczególnie, kiedy mają ochotę pogadać w autobusie czy na przerwach w szkole, a Paula z głową w książce i słuchawkami na uszach...

A więc - moje zdobycze! 


1-5. "Wiedźmin" Andrzej Sapkowski - od zawsze marzyłam o przeczytaniu tej sagi, ale nie było okazji do kupna. Nareszcie się nadarzyła! Pierwszy tom z wymiany, reszta kupiona w Empiku.
6. "Angelfall. Penryn i świat po" Susan Ee - nie mogłam się doczekać drugiego tomu Angelfall! Uwielbiam tę książkę, nie mogę się doczekać aż przeczytam tą.
7. "Mroczne umysły" Alexandra Bracken - na początku mnie do tej książki nie ciągnęło, ale jakoś tak ostatnio mocniej mnie zainteresowała.
8. "Żarna niebios" Maja Lidia Kossakowska - czytam aktualnie "Siewcę wiatru" tej autorki i stwierdziłam, że koniecznie muszę zabrać się za inne jej książki.
9. "Takeshi. Cień śmierci" Maja Lidia Kossakowska - bardzo spodobała mi się tematyka, poza tym książka ślicznie wydana :D
10. "Korona w mroku" Sarah J. Maas - aaaaa, nie mogę się już doczekać! Nie czekałam na nią nie wiadomo jak długo, ale pierwsza część była genialna i wierzę, że ta też taka będzie!
11. "Rzeki Londynu" Ben Aaronovitch - od wydawnictwa MAG - jestem w połowie, zapewne na dniach pojawi się recenzja ;)
12. "Wszystko zostaje w rodzinie" Aneta Jadowska - kolejna część przygód mojej ukochanej Dory, jednak... zostawiam ją sobie jak na razie na kiedy indziej. Koleżanka zaspoilerowała mi pewną niepocieszającą rzecz i na razie się powstrzymam.
13. "Niezgodna" Veronica Roth - "dziecko wymiany". Recenzja TU
14. "Biała jak mleko, czerwona jak krew" - kupiona za grosze na fincie.
15. "Posępna litość" Robin LaFevers - a to prezent na urodziny (które w sumie były już dawno...) od przyjaciółki. Jeszcze nie przeczytana, choć cały czas krzyczy na mnie z półki "Weź mnie, weź mnie!".


Poza tym, naturalnie - chciałam podziękować moim obserwatorom i wszystkim tym, którzy tu zaglądają, raz rzadziej, raz częściej, a w szczególności tym, którzy zostawiają po sobie od czasu do czasu jakiś ślad. Mam nadzieję, że kolejne trzy lata na blogu zlecą mi bardziej owocnie i mniej leniwie!

19 komentarzy:

  1. Pochwalę się, że mam tego samego "Wiedźmina" w domu, tyle że wszystkie części. A że go wręcz ubóstwiam (serio, jedna z najlepszych fantasy), to mam nadzieje, że i Tobie się spodoba. Spodziewam się recenzji. ;)
    Gratuluję trzech lat w blogsferze! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jestem pewna, że kiedy tylko przeczytam te części, zakupię i następne. Na raz to i tak był spory wydatek jak na moją kieszeń ;)
      I dziękuję :)

      Usuń
  2. Gratuluję i życzę jeszcze wielu lat na blogu! A stosik jest niesamowity, zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No no, będzie co czytać :) Wszystkiego naj!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego w rocznicę bloga :) Życzę wytrwałości na dalsze lata blogowania :)

    Stosik słuszny, najbardziej zazdroszczę Ci Niezgodnej :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję trzech lat blogowania! U mnie dopiero dwa :>
    Stosik naprawdę świetny. Czytałem już "Niezgodną", natomiast muszę zapoznać się z dziełami Sapkowskiego (szczególnie, że przyjeżdża na Dni Fantastyki).
    Właśnie o nie mnie pytałaś. Wow, muszę przyznać, że jestem strasznie niezorientowany, bo gdybyś mnie nie zapytała, to mógłbym przegapić tak świetną imprezę! Myślę, że pójdę - bilety nie są drogie, nocleg też, a znajomi są chętni. To może być niezła przygoda, a zamek prezentuje się naprawdę wybitnie (szczególnie że pochodzi z czasów Piastów ;oo).

    A ty jedziesz? Ciekawe czy jeszcze jacyś blogerzy się tam wybierają :> Byłaś już we Wrocławiu kiedyś? (mieszkasz chyba nie aż tak daleko, z tego co widzę c;). Fajny program ma być w tym roku. Szczególnie interesuje mnie kilka bloków, a zaskoczeniem jest Blok Mangowy ;o Chętnie tam zajrzę. Fajnie że jest też mini zlot fanów Gry o Tron. Już jestem fanem tej serii, choć jeszcze w pełni w nią nie wsiąknąłem XD Do konwentu bym nadrobił i GoT i Wiedźmina (a nawet kupił, żeby autograf zdobyć hehe).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam już na Dniach Fantastyki w tamtym roku i było super! Zamek co prawda od środka tak fenomenalny nie jest bo jest przerobiony na zwykły Dom Kultury ale i tak moim zdaniem mega warto tam pojechać!

      Ja będę tam na milion procent! Mam nadzieję, ze na wszystkie 3 dni, a jak nie to na pełne dwa na pewno (miezkam 100 km od Wro). Bywam we Wrocławiu dość często, nawet w maju planuję być tam dwa dni bo wycieczki szkolne :) Mniejsza o to, że jedna religijna XDD
      A programu dokładnego na ten rok jeszcze przecież nie ma :D Ale jestem pewna, że będzie super. Również muszę do tego 27-go czerwca Wiedźmina przeczytać właśnie :3 Sapkowski na takim wydarzeniu to naprawdę COŚ, wiec nie można nie skorzystać z okazji :3

      Co do GoT to oglądam i uwielbiam serial, ale z książkami nie miałam niestety jeszcze styczności :(

      Usuń
    2. Masz racje, dokładnego nie ma (dopiero spojrzałem XD), ale te bloki mnie zainteresowały więc już widzę, że bedzie fajnie ;3
      To spoko, w takim razie miasto już znasz. Skoro byłaś w tamtym roku - jak wygląda nocleg? Da się przetrwać, czy jakieś miasteczko rozpusty tam w nocy powstaje? hahaha XD
      Serial chciałem oglądać, ale uznałem, że lepiej przeczytać książki, chociaż wersję telewizyjną też mogę zobaczyć, dlaczego nie?

      Usuń
    3. Hmmm... jeśli o nocleg chodzi to jest spokojnie, przynajmniej w zeszłym roku było, nie wiem czy wiesz jak to wygląda. Bierzesz karimatę, śpiwór i śpisz na sali gimnastycznej w szkole :D Jest ona kawałek od Zamku ale da się trafić, chociaż początkowo zawędrowałam w jakieś pole XD Jest do tego normalny prysznic, były nawet darmowe ciastka na wejście! XD Ogólnie to zdecydowanie da się wytrzymać, tak typowo konwetowo :)

      Też chciałam przeczytać książki najpierw, ale nie miałam pieniędzy na nie (skubane są drogie!) a w ferie się nudziłam i wszystkie 3 sezony Gry obejrzała, teraz już lece na bieżąco na HBO :3

      Usuń
  6. Wszystkiego najlepszego z okazji 3 blogowej rocznicy i życzę dużo energii i zapału w dalszym rozwijaniu swojej pasji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tego wszystkiego czytałam "Mroczne umysły" oraz "Niezgodną" Obie książki polecam i czekam na recenzję pozostałych ;3

    recenzje-ksiazek-i-wiecej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jednak nadzieję, że "Mroczne umysły" są lepsze od "Niezgodnej". Spore nadzieje pokładam w tej książce!

      Usuń
  8. Stos naprawdę imponujący! Gratuluję trzech latek i życzę kolejnych owocnych!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeki Londynu czytałam - ciekawa jestem jak ty ją odbierzesz?

    Najlepszego z okazji rocznicy i życzę kolejnych owocnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w trakcie "Rzek Londynu", recenzja już niedługo więc cóż - przeczytaj ją, jeśli chcesz się przekonać co sądzę o tej książce :D

      Usuń
  10. Gratuluję kolejnej rocznicy! :) Właśnie czytam "Chrzest ognia" i stwierdzam, że Sapkowski to naprawdę klasa sama w sobie. Podebrałabym "Niezgodną", "Mroczne umysły" i "Białą jak mleko, czerwoną jak krew" :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Z takiej okazji należy życzyć kolejnego udanego roku oraz wspaniałych książek do przeczytania :) ja bym położył moje łapki na "Rzekach Londynu" :) a co do Kossakowskiej to pisze niesamowite historie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sto lat! Piękne książki, marzy mi się taki Wiedźmin! *w*

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo, bardzo pragnę "Mroczne umysły", a "Niezgodna" już jest za mną :) Była wspaniała :) Świetny stos poza tym :D

    OdpowiedzUsuń