sobota

Stosik, plus małe info ;)

Cześć! :)
Po pierwsze - 3 maja mój blog obchodził drugie urodziny! Jak na złość - dokładnie tak jak w poprzednim roku, całkowicie o tym zapomniałam! Niedługo, na dniach pojawi się jakiś konkurs, w momencie kiedy wymyślę zadanie :)
A propo!
Jeśli ktoś ma jakąś propozycję co do zadania konkursowego, lub chce pełnić rolę pomocnika w wyborze zwycięzcy, w momencie, gdy już oczywiście to zadanie zostanie wymyślone - czekam na informacje pod mailem miniulala@gmail.com :)


Po drugie - od baaaardzo dawna nie umieszczałam na blogu stosika ze zdobyczami, dlatego teraz, prezentuje Wam, co w ostatnim czasie trafiło z moje łapki. Niektóre mam już od jakiegoś czasu, ale się jeszcze nie chwaliłam, a inne są zdobyczami ze Światowego Dnia książki, czy kupione przy okazji :3



Od góry:
1. "Wampir z M-3" Andrzej Pilipuk - pobrany za okazyjną "cenę" w serwisie finta.pl.
2. "Geneza" Jessica Khoury - zakupiona w promocji na empik.com.
3. "Gorączka" Dee Shulman - również zakupiona za punkty na finta.pl.
4. "Tak blisko" Tammara Webber - książka otrzymana do recenzji od wydawnictwa Jaguar :) Recenzja TU
5. "Angelfall" Susan Ee - kupiona na empik.com z okazji Dnia Książki :) Recenzja TU
6. "Wybrani" C.J. Daughtery - pobrana za punkty na finta.pl.
7. "Larista" Melissa Darwood - kupiona na empik.com z okazji Dnia Książki.
8. "Tam gdzie śpiewają drzewa" Laura Gallego - znów zdobyta za sprawą finta.pl.
9. "Złodziejka książek" Markus Zusak - NARESZCIE ZAKUPIONA. Niestety w miękkiej okładce :c Zakup z okazji Dnia Książki na empik.com.
10. "Partials. Częściowcy" Dan Wells (brak na zdjęciu) - od Wydawnictwa Jaguar do zrecenzowania.



11. "Pocałunek kier" Lynn Raven - dość długo starałam się ją upolować aż w końcu mi się udało :). Zakupiona za grosze na allegro.pl.
12. "Sztuka pisania po polsku" - książka, którą wygrałam w szkolnym konkursie. O dziwo, jak na wygraną w czymś takim, podoba mi się, bardzo przydatna, jest tam naprawde dobrze opisane jak pisać różnego rodzaju teksty.
13. "Trafny wybór" J.K. Rowling - od księgarni Matras. Nie jestem zbyt zadowolona bo książka (dostarczona kurierem) trafiła do mnie w tak okropnie złym stanie, że wygląda jak wyciągnięta ze śmietnika - i kartki i okładka niesamowicie pogięte.
14. "Za cudze winy" Kersley Cole - pobrana za punkty na finta.pl
15. "Wściekły głód" Kersley Cole - wynik wymiany ;)
16. "Ostatnia spowiedź. Tom 1" Nina Reichter - z Finty :)
17. "Córka Łowcy Demonów" Jana Oliver - jak wyżej.
18. "Pocałunek Gwen Frost" Jennifer Estep - jak wyżej.
19. "Dotyk Gwen Frost" Jennifer Estep - wymiana w serwisie lubimyczytac.pl :) Recenzja TU
20. "Anna we krwi" Kendare Blake - jak wyżej.



21-26. Seria "Pośredniczka" Meg Cabot - NARESZCIE ZDOBYTA! Dwie z finty, jedna z lubimyczytać, a część z jeszcze jakiegoś antykwariatu internetowego, trochę mi zajęło skolekcjonowanie wszystkiego w tym konkretnym wydaniu. Ale udało się :D

I jeszcze mam do was jedno pytanko... Wybiera się ktoś na Dni Fantastyki 25-26 maja we Wrocławiu :)?

Trzymajcie się wszyscy! :3

38 komentarzy:

  1. Jeeeej! Jakie piękne pozycje! :D Zazdroszczę :D Czytam właśnie Laristę, ale jestem nieco rozczarowana...

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że aktywnie korzystasz z Finty :) Świetne tytuły udało Ci się upolować.
    Empikowe zdobycze równie interesujące. Zawsze żałuję, że mieszkam w tak małym mieście, że u mnie nie ma tego typu sklepów :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na fincie bardzo często są ciekawe książki do upolowania ;) Ja tez mieszkam w małym mieście, ale na szczęście dojeżdżam do szkoły do większego miasta i tam juz jest wszystko, czego potrzebuję :)

      Usuń
  3. "Tam, gdzie śpiewają drzewa" niezmiernie mnie intryguje. Podobnie jak "Ostatnia spowiedź".
    Cole bardzo lubię jako pisarkę. Nawet sama do końca nie wiem dlaczego aż tak mi się podoba.
    "Córka Łowcy Demonów" leży na mojej półeczce i czeka na przeczytanie.
    "Dotyk Gwen Frost" czytałam i ujdzie w tłumie. Nic specjalnego.
    "Annę we krwi" także czytałam i nawet niezła powiastka. Bardziej paranormal romance w wersji chłopięcej niż horror, ale jest okej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się Gwen Frost podobała, a "Tam gdzie śpiewają drzewa" to rzeczywiście intrygująca książka, mam ją już od jakiegoś czasu, ale mimo iż się na mnie cały czas patrzy, jakoś nie miałam jeszcze czasu na jej przeczytanie.

      Usuń

  4. Dużo świetnych pozycji zdobyłaś, choć nie wszystkie są w moim guście czytelniczym.
    Życzę Ci przyjemnie spędzonego czasu z lekturą:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej zazdroszczę PIlipiuka. Miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny stosik. Ja niestety się nie wybieram, bardzo żałuję. Jak będziesz to zaj relację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli tylko uda mi się nakłonić mamę i pojadę to oczywiście, że zdam relację :D

      Usuń
  7. Widzę wiele książek, które i u mnie znajdą się w najbliższym stosiku: Tak blisko, Częściowcy, Złodziejka książek, Angelfall, Trafny wybór. Czytałam "Tam, gdzie śpiewają drzewa" i "Gorączkę" - to pierwsze polecam serdecznie. A resztę podkradłabym Ci z miłą chęcią:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, ale piękne stosiki. I same wspaniałości. Podkradłabym Ci Złodziejkę książek. Poluję na ten tytuł. Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę, że masz na własność "Złodziejkę książek" bp to świetna książka. Chętnie podkradłabym Ci "Gorączkę" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tytuły wręcz rewelacyjne :) niektóre już za mną, ale jeszcze większej części nie poznałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet mnie kusisz swym stosikiem, a wpaść w me gusta to nie lada wyczyn. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, w takim razie czuję się wyróżniona, hehe

      Usuń
  12. Wspaniały stosik<3
    "Geneza", "Dotyk Gwen Frost", "Tam gdzie śpiewają drzewa" bym ci z chęcią podkradła:)(plus jeszcze inne pozycje)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepszego !!! Oczywiście dalszych sukcesów :)
    Co do Twojego stosu to czytałam tylko "Wybranych#' oraz "Córkę Łowcy Demonów". Obydwie książki miło wspominam :D
    Miłego czytania !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... I cierpliwości, tego chyba potrzebuję najwięcej :D Dziękuję!
      I cóż, co do obu książek naczytałam się różnych opinii - się okaże po przeczytaniu co ja powiem na ten temat :D

      Usuń
  14. Większość książek mam, ale straszliwie zazdroszczę Ci "Laristy". Mam nadzieję, że szybko napiszesz jej recenzję, bo aż mnie skręca!!!

    KOLEJNYCH ROCZKÓW ŻYCZĘ! <3 Ja niedługo obchodzę pierwszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne stosisko! Sama chętnie zasiliłabym swoją biblioteczkę większością z Twoich zdobyczy. Życzę miłej lektury oraz gratuluje kolejnego roczku blogowania :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! No stosiko piękne. "Angelfall" i "Pocałunek Kier" czytałam i pokochałam obie te książki równie mocno. :) Zazroszczę "Tam gdzie śpiewają drzewa" - okładka tej powieści mnie urzekła. :) Gratuluję drugiego roku bloga i życzę wielu następnych!
    Pozdrawiam,
    Nada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też spodziewam się, że "Pocałunek Kier" będzie czymś dla mnie, samych dobrych rzeczy się o tym naczytałam :D I dziękuję :)

      Usuń
  17. Niesamowity zbiór :D Kilka z tych książek z miłą chęcią bym Ci podprowadziła :D Miłej lekury

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę przyznać, że gratuluję Ci wytrwałości, skoro już niedługo stuknie dwa kata jak piszesz bloga! Jestem pod wrażeniem. Piękny stosik, mam z niego sporo książek, ale niektóre bym Ci z chęcią podebrała. ; p

    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  19. Podkradłabym Ci "Złodziejkę książek" ;)
    Wytrwałości w blogowaniu!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem pod wrażeniem - zarówno długości blogowania (oby więcej było tych rocznic!) oraz tak wielkości stosu. Chetnie przeczytałabym "Geneze" czy też "Tam, gdzie śpiewają". Na razie jednak wstrzymuję się z zakupami do warszawskich targów ;)
    Pozdrawiam,
    Mai

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, zazdroszczę owych targów, ja tam w górach mieszkam, jechać się nie opłaca ;) I dziękuję ;)

      Usuń
  21. Świetne zdobycze! Zazdroszczę wielu tytułów. Widzę, że na fincie naprawdę fajnie można się obłowić, będę musiała się nad nią poważnie zastanowić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Finta to naprawdę fajna sprawa, na pierwszy rzut oka mało jest tam ciekawych rzeczy, ale czasem udaje się wyłowić prawdziwe perełki :)

      Usuń
  22. Widzę wiele tytułów, które chętnie bym przeczytała :) Życzę miłej lektury!
    I gratuluję urodzin bloga!

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam "Złodziejkę książek"! Widzę tu wiele ciekawych pozycji. Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bogate stosiska! Widzę tak dużo świetnych książek, że aż ciężko jest wymieniać po kolei. Część czytałam inne jeszcze przede mną. Tak czy inaczej wiem, że spędzisz wiele godzin ze świetnymi lekturami, dlatego gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam ochotę na Angelfall, a Wybranych już przeczytałam. :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję rocznicy. :) Stosiki cudowne, chętnie zabrałabym Ci większość książek. ;) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  27. Najbardziej zazdroszczę:
    "Geneza" Jessica Khoury
    "Tak blisko" Tammara Webber
    "Angelfall" Susan Ee
    "Wybrani" C.J. Daughtery
    "Tam gdzie śpiewają drzewa"
    "Partials. Częściowcy" Dan Wells!

    :) Smakołyki

    OdpowiedzUsuń