niedziela

Moje zdobycze :D

Hej ho!


Jeżeli ktoś w miarę często zagląda na mojego bloga, to wie, że raczej nie umieszczam stosików, ale od tej pory postanowiłam, że będę i basta. Dzisiejsze stosisko to misz-masz książek od wydawnictw, z allegro, czy z przecen, zapraszam do zazdroszczenia! Haha, żartuję :) Chętnie poczytam co mi polecacie najpierw i co Wam się podobało!



1. Więzień labiryntu - James Dashner - Kiedyś wydawnictwo Papierowy Księżyc obiecało mi niespodziankę i tak oto ją dobstałam! :D
2. 7 razy dziś - Lauren Oliver - Nie planowałam nabywać tej książki, bo koleżanka stwierdziła, ze jest okropna, ale pochodzi z wymiany za książkę, której bardzo chciałam się pozbyć więc... zobaczymy :)
3. Zawładnięci - Elena Johnson - Dostałam ją już dość dawno, bo w okolicach Gwiazdki, ale jeszcze nie przeczytałam i nie miałam okazji się pochwalić ;)
4. Błazen - Christopher Moore - Spontaniczny zakup w piątek 13-tego. Opis mnie zainteresował XD
5. Ukąszenie - Lyndsay Sands - Czułam jakiś dziwny pociąg do tej książki, nie mogłam po prostu przejść obojętnie ;)
6. Mroczny sekret&Zbuntowane anioły - Libba Bray - od Wydawnictwa Dolnośląskiego, nie powiem, zawsze chciałam się zapoznać z tą serią :D
7. Błękitnokrwiści&Maskarada - Melissa de la Cruz - Sama nie wiem co mnie pokusiło do wzięcia tych książek od wydawnictwa. Czytałam wiele złych opinii, ale sama musiałam się przekonać... Jestem już po pierwszej częsci i tak jak się spodziewałam, szału nie ma :(
8. Jesienne ognie - Waleria Komarowa - Znacie takie uczucie, jak czytacie opis książki, który jest cholernie zachęcający i jeszcze dodatkowo książka jest od wydawnictwa któremu ufacie najbardziej? Tak właśnie miałam z tą książką, wyczajona na allegro za 25 zł, powiedziałam sobie, że muszę ją mieć!
9. Scarlett - Barbara Baraldi - Jeszcze nie miałam styczności z włoskimi autorami, a w tym gatunku już w ogóle, wiec czemu by nie spróbować :)?
10. Nieposkromieni - Meg Cabot - Od dawna na tę książkę polowałam, a jak zobaczyłam na allegro za niemalże grosze, kupiłam bez wahania!
11. Ugryziona - Kelley Armstrong - Zawsze chciałam ją nabyć, ale bałam się, że nie wydadzą kontynuacji, jednak jak pojawiła się zapowiedź drugiej części, także wyczaiłam na allegro za grosze :)

Nie ma na zdjęciu:

12. Córka dymu i kości - Laini Taylor - Kupiona w empiku, coś mnie do Niej ciągnęło, ale mimo że jest ciekawa, strasznie długo mi się ją czyta...
13. Feral - Kate Wild - Kiedyś miałam i sprzedałam, a teraz kupiłam na amazonce za 7 zł ;)
14. Płonący stos - Cate Kiernan - Tak samo, tylko, że za 9,99


To by było na tyle jak na razie, ale jeszcze kilka książek idzie pocztą i urodzinki mam niedługo, wiec następny stosik powinien być także niczego sobie :D
No i jeszcze przydałoby się wytłumaczyć dlaczego ostatnio taka pustka na blogu... Recenzje dodaję raz na tydzień, jak nie lepiej... Po prostu siara! Obiecuję, że nadrobię, po prostu teraz miałam dużo na głowie :)

Ah, i jeszcze ostatnia sprawa! Obiecałam kiedyś, że na 20 000 wejść zrobię konkurs, a już widzę, że jest ponad, wiec można się czegoś spodziewać w ciągu następnych dni, czy też tygodnia, ewentualnie dwóch.

Trzymajcie się! :D

24 komentarze:

  1. To ja już zazdroszczę. Sama nie czytałam, ale słyszałam o tej trylogii mnóstwo miłych rzeczy, więc zaczęłabym od Mrocznego Sekretu. U mnie Błękitnokrwistych stoi czterech mimo to zacznę czytać, jak już będę miała całą serię na półce. Podobno druga część jest lepsza, trzecia beznadziejna, a czwarta znowu dobra. xD
    Stosik prześliczny, parę rzeczy bym Ci ukradła i ja również mam mało czasu na pisanie, więc nie jesteś jedyna. :D
    Na konkurs czekam. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stosik! Wielki :) "Więzień" jest świetny, a "7 razy dziś" też bardzo mi się podobało ;)
    Miłego czasu z lekturą !

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdobycze, i tak ci zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ho ho ho, świetny stos, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny stosik;) zazdroszczę. Widzę tutaj same wspaniałe książki;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z twojego stosiku przeczytałam tylko "Nieposkromionych" pani Cabot. Bardzo lubię tą jej serię o wampirach. ;D

    Życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  7. "Jesienne ognie" to jedna z moich ulubionych książek, co ciekawe kupiłam ją przez przypadek na allegro za 1zł. Wierzę, że Ci się spodoba i czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny stos, zazdroszczę 7 razy dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No, no, no cóż to za piękny stosik. Zazdroszczę Ci go i chętnie ukardłabym te książki, ale zostawiłabym tylko "Błękitnokrwistych", ponieważ od dawna już goszczą w mojej biblioteczce. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj...świetny ten stos :) Szczególnie zazdroszcze ... całego stosu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie! Masz tu bardzo dużo ciekawych pozycji. Zazdroszczę Ci, no ale skoro moje urodzinki też niedługo, to może szanse się wyrównają :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stosik. Płonący stos jest świetny, a Scarlett magiczna. Czekam na recenzje :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ukąszenie - Lyndsay Sands - czytam same pochlebne recenzje, a mnie się nie podobało. Dla mnie nudne.
    Błękitnokrwiści&Maskarada - Melissa de la Cruz - wszystkim się nie podoba, a mnie bardzo.
    Ugryziona - Kelley Armstrong bardzo mi się podobała.
    Scarlett - Barbara Baraldi chcę bardzo przeczytać, tak samo jak "Jesienne ognie" ale jakoś nie mam okazji.
    Córka dymu i kości - Laini Taylor - uwielbiam okładkę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie stosisko! Zazdroszczę każdej pozycji. Na Więźnia Labiryntu czekam i mam nadzieje, ze moja cierpliwość zostanie wkrótce nagrodzona :D. Przyjemnego czytania życzę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny stos!;)
    Dwie części "Błękitnokrwistych" czytałam i niezbyt mi się podobali..
    Ciekawa jestem "Więźnia labiryntu".
    Miłego czytania;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Osz *.* Też chcę je, bardzo! :D
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę ci tego stosiku... Ja mam teraz ferie i z przyjemnością bym sobie te książki poczytała... :D Będę musiała wybrać się do biblioteki...
    Miłego czytania. Czekam na recenzje.
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny stos! Zazdroszczę szczególnie kilku pozycji :)
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja osobiście bardzo polubiłam "7 razy dziś". Dosyć specyficzna książka, ale mnie wciągnęła.
    Przeczytałam całą trylogię Libby Bray, jednak nie jest ona jakaś cholernie wciągająca, jednak spodobała mi się.
    Błękitnokrwistych również czytałam, taka tam seria, kolejne części robią się coraz bardziej naciągane...
    Chętnie ukradłabym Ci kilka pozycji z tego stosiku :) Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki stos wielki!
    Ukąszenie w mym odczuciu bardzo słabe się okazało, ale może uda Ci się znaleźć w nim jakieś plusy
    Jesienne ognie?! O, jakże ja Ci zazdroszczę, to jest taka super książka... Wciąż na nią poluję żeby mieć własny egzemplarz...

    OdpowiedzUsuń
  21. Strasznie zazdroszczę Więźnia Labiryntu, Córki dymu i kości i książek Libby Bray!
    Ze zniecierpliwieniem czekam na konkurs.

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny stosik :)
    Miłego czytania !

    OdpowiedzUsuń
  23. Aj, widzę dużo cudowności! :D
    A 'Błękitnokrwiści' są dosyć fajni, mam sentyment do tej serii :).

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń